سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۸ شوال ۱۴۴۵ | May 7, 2024
مواسات

به همت گروه جهادی شهید ضرغام درخشان و کانون خدمت رضوی خورشید طوس عالیشهر تعداد ۸۰ بسته معیشتی به ارزش ۳۰۰ میلیون ریال تهیه و بین نیازمندان سطح شهر توزیع شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، به همت گروه جهادی شهید ضرغام درخشان و کانون خدمت رضوی خورشید طوس عالیشهر تعداد ۸۰ بسته معیشتی به ارزش ۳۰۰ میلیون ریال تهیه و بین نیازمندان سطح شهر توزیع شد.

حیدری مسئول کانون خورشید طوس عالیشهر در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در بوشهر با اعلام این خبر گفت: به مناسبت روز میلاد امام رضا(ع) و دهه کرامت کانون خورشید طوس عالیشهر تصمیم به تهیه بسته معیشتی بین نیازمندان گرفت و  با همکاری گروه جهادی شهید ضرغام درخشان ۸۰ بسته معیشتی شاملمرغ، رب، برنج، حبوبات و ... به ارزش ۳۰۰ میلیون ریال تهیه و در روز میلاد امام رضا(ع) بین نیازمندان عالیشهر پخش شد.

حیدری در ادامه گفت: ۱۵۰ پرس غذای حضرتی با نمک متبرک امام رضا علیه السلام نیز توسط خادمان پخت و در سطح شهر عالیشهر بین نیازمندان توزیع شد.

مسئول کانون خورشید طوس عالیشهر در ادامه گفت: از خادمان و خادمیاران عالیشهر تشکر می کنم که همیشه  پای کار بوده و  با تمام وجود کارها را به عشق آقا علی بن موسی الرضا علیه السلام انجام می دهند و در روز میلاد حضرت نیز که پخت غذا به نام و نمک ایشان متبرک بود این همکاری حال و هوای معنوی و خاصی داشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha