جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری

‏ نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با تاکید بر این که فتنه دشمن در انتخابات ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ با حضور مردم شکست خورد، گفت: دشمن خودش کاملاً فهمیده که نقشه‌هایش کارساز نبوده و شکست خورده است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از شهرکرد، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام، ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه شهرکرد با توصیه همگان به رعایت تقوای الهی گفت: تلاش و جدیت برای کسب تقوا از ضرورت‌های همیشگی  است.

امام جمعه شهرکرد، به پنجم تیر روز جهانی مبارزه با مواد مخدر اشاره کرد و گفت: مسئله موا مخدر یکی از  آسیب‌های اجتماعی امروز جامعه است که گاهی از آن غافل می شویم و حساسیت عمومی نسبت به آن ایجاد نمی‌شود و آرام آرام بسیاری از جوانان را درگیر می‌کند.

وی با بیان این که حساسیت نسبت به مسئله مواد مخدر باید همگانی و همه جانبه  باشد، گفت: دستگاه‌ها باید وظایف خود  را بیش از گذشته با حساسیت و هماهنگی و نظارت ‌دنبال کنند، البته دستگیری و کشف مواد مخدر هم قابل توجه است که این مقدار کشف حاکی از آن است که باید بیشتر هراس داشت و نگران بود.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام در ادامه به برگزاری انتخابات ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ اشاره کرد و گفت: انتخابات خیلی حرف دارد و از جوانب مختلف باید تحلیل شود و درس‌ها و عبرت‌هایش مورد توجه قرار بگیرد.

امام جمعه شهرکرد اختلالات قابل توجه در رأی گیری این دوره را از عوامل مؤثر در روند انتخابات برشمرد و گفت:  متاسفانه علی‌رغم توصیه های دو روز قبل انتخابات رهبر انقلاب نسبت به مسئله  تعرفه‌ها و بعضی مسائل دیگر اما متاسفانه این اختلالات از همان ساعت اول صبح در شعب اخذ رای مشاهده شد.

نماینده ولی فقیه در استان ادامه داد: در این مرحله مشکلات معیشتی و اقتصادی به گونه‌ای شده بود که بسیاری به خاطر آن تصمیم گرفته بودند پای صندوق‌های رأی حاضر نشوند، چرا که متاسفانه، مسئولان، سوء مدیریت و نارضایتی‌های قابل توجهی ایجاد کرده بودند .

نماینده ولی فقیه در استان عدم ارتباط‌ مردمی مسئولان را از دیگر عوامل موثر در انتخابات برشمرد و گفت: متاسفانه در این سال ها عدم ارتباط با مردم به عنوان یک هنجار معرفی شده بود.

امام جمعه شهرکرد به هم پیوستگی دشمن برای عدم حضور در انتخابات را مهم ترین مسئله در انتخابات این دوره دانست و گفت: دشمنان بیش از هر مقطع دیگری به هم پیوستند و در رسانه‌هایشان یک جنگ تمام عیار به راه انداختند که مردم را ناامید کنند و رأی بی رأی را القاء کنند. در داخل هم  متاسفانه بعضی‌ها  تلاش کردند مردم را سرد کنند.

امام جمعه شهرکرد گفت: این که حدود ۴۹ درصد مردم پای صندوق رأی در این شرایط می‌آیند یک معجزه است، البته انتظار بیشتر بود، ولی در این شرایط  مردم به عشق به انقلاب و رهبری پای صندوق رأی آمدند و اصلح را انتخاب کردند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha