چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
برگزاری آزمون بازپذیری حوزه علمیه خواهران الزهرا (س) بندرعباس با حضور 24 داوطلب

معاون آموزش مدرسه علمیه الزهرا(س) بندرعباس گفت: آزمون بازپذیری ویژه مقطع عمومی به صورت حضوری با رعایت شیوه نامه های بهداشتی در این مدرسه برگزار شد.

 خانم زبیده زینلی تختی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه با اشاره به برگزاری آزمون بازپذیری مدرسه علمیه الزهرا(سلام الله علیها) بندرعباس، بیان کرد: آزمون بازپذیری روز جمعه چهارم تیرماه با شرکت ۲۴  داوطلب با رعایت شیوه نامه های بهداشتی در این مدرسه برگزار شد. 

معاون آموزش مدرسه علمیه الزهرا (س) بندرعباس با اشاره به آغاز زمان ثبت نام این آزمون در سال گذشته، ادامه داد: ثبت نام بازپذیری از بهمن ماه سال گذشته آغاز شد و داوطلبان با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران اقدام به ثبت نام کردند. 

خانم تختی، زمان اعلام نتایج آزمون کتبی را ۱۹ تیرماه اعلام کرد و افزود: داوطلبان با مراجعه به وبگاه پذیرش حوزه های علمیه خواهران در تاریخ اعلام شده، از روند پذیرش خود اطلاع پیدا کرده و در صورت کسب امتیاز در این مرحله، برای مصاحبه دعوت خواهند شد. 

معاون آموزش مدرسه علمیه الزهرا (س) بندرعباس خاطرنشان کرد: بازه زمانی مصاحبه از ۲۱ تا ۳۱ تیرماه خواهد بود و نتایج نهایی سوم مرداد ماه اعلام خواهد شد.

خانم تختی در پایان افزود:  ۳۳ داوطلب در سایت پذیرش حوزه های علمیه خواهران ثبت نام کرده و از این تعداد ۲۴ متقاضی در آزمون شرکت کردند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha