پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
شعبانی

حوزه / امام جمعه همدان با تاکید بر اینکه نباید از قدرت گفتمانی جریان انقلابی غافل شویم، مطرح کرد: در ماه‌های گذشته آمار مربوط به میزان مشارکت‌ها در انتخابات، آمار خوبی نبود و جریان نفاق و دشمنان با تمام توان به دنبال عدم مشارکت مردم بودند، اما در روز انتخابات مشارکت در حدود ۵۰ درصدی را مشاهده کردیم و این مهم از طریق گفتمان جریان انقلاب به وقوع پیوست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی، امروز در جمع مسئولان ستادهای حجت الاسلام والمسلمین رئیسی در استان همدان، با تقدیر از خدمات صورت گرفته اعضای ستادهای همه کاندیداهای ریاست جمهوری در فراهم کردن شرایط مشارکت حداکثری، اظهار داشت: آنچه باید در این مسیر به آن توجه داشت، این است که هیچ حرکت اجتماعی بدون قصد تقرب به نهایت و نتیجه مطلوب نخواهد رسید.

وی افزود: گاهی اوقات حرکت اجتماعی شروع می‌شود که در ظاهر به موفقیت‌هایی می رسد، اما اگر در این راه کار برای خدا نباشد، ثمره‌ای نخواهد داشت و لذا اگر امروز جریانات انقلابی به دنبال استمرار این موفقیت هستند، لازمه آن داشتن قصد تقرب است.

امام جمعه همدان با بیان اینکه نباید صرفا برای دستیابی به قدرت و یک دولت خاص تلاش کرد، گفت: لازمه حرکت انقلابی، قصد تقرب است، در حالی که اگر کسی تنها برای رسیدن به قدرت وارد میدان شود باید بداند که دستش خالی خواهد بود.

وی تصریح کرد: امروز کسی می‌تواند ادعا انقلابی بودن داشته باشد که همه تلاش‌هایش برای اقامه حق باشد، نه نفس زدن برای قدرت و دسترسی به مقام.

نماینده ولی فقیه در همدان با بیان اینکه برکت کار ما در آن است که مردم از ثمرات این دولت بهره‌مند شوند، گفت: رفع مشکلات اقتصادی، معیشتی، فرهنگی و اجتماعی و تقویت اعتماد اجتماعی و افزایش امید به آینده از اهدافی است که باید برای آن تلاش کرد.

وی، وجود اختلاف در بین جبهه حق را مهم‌ترین کلید واژه در کلام امیرالمومنین(ع) در رابطه با مردم کوفه عنوان کرد و اظهار داشت: آنچه امروز به آن نیازمندیم، وجود وحدت در بین جریانات انقلابی و هم‌افزایی با هر کسی است که نظام اسلامی را قبول دارد و معتقد به جمهوری اسلامی است.

حجت الاسلام والمسلمین شعبانی با تاکید بر اینکه نباید از قدرت گفتمانی جریان انقلابی غافل شویم، مطرح کرد: در ماه‌های گذشته آمار مربوط به میزان مشارکت‌ها در انتخابات، آمار خوبی نبود و جریان نفاق و دشمنان با تمام توان به دنبال عدم مشارکت مردم بودند، اما در روز انتخابات مشارکت در حدود ۵۰ درصدی را مشاهده کردیم و این مهم از طریق گفتمان جریان انقلاب به وقوع پیوست.

وی ادامه داد: جریانات انقلابی و متدینین توانستند با استفاده از این ظرفیت عظیم، مردم را به صحنه بیاورند و با وحدت در یک مسیر واحد، ثابت کردند که می‌توانند با ایجاد سیل موانع را برطرف کنند.

امام جمعه همدان با بیان اینکه باید در آینده حرکت‌های بزرگی را رقم بزنیم، گفت: تحقق وعده‌های دولت منتخب نیازمند همراهی و وحدت همه جامعه است و لذا کار جریان‌های انقلابی تمام نشده بلکه پس از انتخابات این فرایند شکل تازه تری به خود خواهد گرفت.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha