پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
آیت الله احمد بهشتی

حوزه/ عضو خبرگان رهبری تصریح کرد: بی شک یکی از مسایل بسیار مهمی که باعث تقویت اعتماد عمومی در جامعه می شود، قاطعیت دستگاه قضایی در برخورد با چپاولگران و سوء استفاده کنندگان از بیت المال است.

آیت الله احمد بهشتی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام قوه قضاییه ابراز داشت: هفته قوه قضاییه بیش از هر چیز دیگری یادآور حوادث تلخ سال ۶۰ است که منافقین و دشمنان علیه ملت و انقلاب توطئه کردند و عده کثیری از شخصیت ها و رجال و نمایندگان مجلس را در این سال به شهادت رساندند به این خیال که نظام نوپای اسلامی را از پا درآورند و حال آن که به لطف الهی و درایت امام امت و همت و ایستادگی و حضور در صحنه مردم، انقلاب همچنان روی پای خود ایستاد و به راه پرافتخارش ادامه داد.

وی افزود: به ویژه هفته قوه قضائیه یادآور خدمات ماندگار بزرگمردی چون شهید آیت الله دکتر بهشتی است که در راس دستگاه قضایی کشور مسئولیت های بسیار مهمی را بر عهده داشت و خدمات ماندگاری در این عرصه از خویش بر جای گذاشت.

این استاد حوزه همچنین گفت: استمرار راه این شهید والامقام و دیگر شهدای قوه قضائیه به این است که با قوت در مسیر تحقق عدالت و مقابله با مفاسد و ظلم حرکت کرده و به ویژه در امر مبارزه با مفاسد اقتصادی و اخلاقی به هیچ وجه مسامحه نکند.

وی با تأکید بر این که صلابت و قاطعیت قوه قضائیه عامل تقویت اعتماد عمومی است، اظهار داشت: بدون تردید، لازمه حفظ اقتدار دستگاه قضایی به آن است که با شجاعت و درایت و قوت و عزت با مسایل و مشکلات برخورد کند چه آن هر قدر مواجهه قاطعانه تر و آشکارتری داشته باشد، بهتر رضایت مردم را جلب خواهد کرد و مردم بیشتر امیدوار به انقلاب و نظام می شوند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha