جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
امام جمعه قزوین

 حوزه / رئیس شورای حوزه علمیه استان قزوین گفت: رفتار کریمانه با رای دهندگان وکسانی که رای ندادند ضروری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی، در گردهمایی ائمه جمعه استان قزوین گفت: در انتخابات بحث یک نفر مطرح نبود بلکه تفکر دینی و ایمانی مطرح بود و خدا را شاکریم که تفکر دینی و ایمانی در انتخابات به پیروزی رسید.

 وی خاطرنشان کرد: برخی که سایه شومشان بر سر کشور افتاده بود، اهل ظلم، دروغ و وعده‌های بدون پشتوانه بودند و سال‌ها مانع از تابش انوار نور و معرفت در جامعه شدند و بحمدالله سایه شومشان از کشور برچیده شد.

 امام جمعه قزوین با اشاره به حضور باشکوه مردم در انتخابات خاطرنشان کرد: رهبر فرزانه انقلاب فرموند خداوند دلها را هدایت می‌کند چرا که دل‌ها دست خداوند است و خداوند نمی‌گذارد دینش زمین بخورد و در این شرایط عنایت و لطفش شامل حال ملت شد.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین با تأکید بر اینکه انتخابات ۱۴۰۰ قابل مقایسه با انتخابات روزهای اول انقلاب و انتخابات گذشته نیست، یادآور شد: هجمه‌های استکبار جهانی در انتخابات امسال بی‌سابقه بود و همه با تمام امکانات رسانه‌ای تلاش کردند تا مردم پای صندوق رأی نیایند اما در گذشته این روند متفاوت‌تر بود.

 وی استفاده از مزدوران داخلی را یکی دیگر از شیوه‌های دشمن برای ناامید کردن مردم جهت حضور در صحنه انتخابات دانست و افزود: دشمنان با استفاده از مزدوران داخلی تمام تلاش خود را به کار گرفتند تا با استفاده از برخی مسئولان رده بالای کشور، مردم را عصبانی و نا امید کنند و انگیزه را از مردم برای حضور در انتخابات بگیرند اما نقشه‌هایشان به شکست انجامید.

رئیس شورای حوزه علمیه استان قزوین با اشاره به انتخابات شوراها بیان کرد: ائمه جمعه تلاش کنند تا شوراها را زیر چتر خود بگیرند و هر عزیزی با هر سلیقه‌ای انتخاب شده است، از این قاعده مستثنا نباشد

امام جمعه قزوین انسجام ائمه جمعه و ائمه جماعت را راهگشای بسیاری از مشکلات دانست و اظهار کرد: ائمه جمعه و جماعت با انسجام و هم افزایی می‌توانند بسیاری از مشکلات را برطرف کرده و تلاش کنید این انسجام در بین ائمه جمعه استان بیش از پیش تقویت شود.

وی با تأکید بر اینکه چه با آنهایی که رأی دادند و چه آنهایی که رأی ندادند رفتار کریمانه صورت بگیرد، تأکید کرد: همه می‌باید از امروز به گونه‌ای کار و خدمت کنیم که حال و هوای جامعه عوض شود و چهار سال آینده همه ملت پای کار انتخابات بیایند و این مهم مستلزم آن است که از همین امروز کار و فعالیت شود.

حجت الاسلام والمسلمین عابدینی از همه کسانی که نقش تاثیرگذاری در انتخابات داشتند قدردانی کرد و بیان کرد: از خداوند درخواست می‌کنیم که این تلاش‌ها ذخیره آخرتمان شود و از دلسوزی‌ها و تلاش‌های شما قدردانی می‌کنیم.

لزوم پرهیز از نگاه سلیقه‌ای به مردم

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha