دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
کد خبر: 965793
۶ تیر ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۶
کتاب«عشق به رنگ دیگر» چاپ شد

حوزه/ کتاب «عشق به رنگ دیگر» اثر خانم عارفه مرادی از طلاب پژوهشگر چاپ شد.

معصومه ناطقی خمسه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، از همکاری حوزه علمیه خواهران استان همدان با بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خبر داد.

وی بیان داشت: در پی تفاهم نامه ای که بین  معاونت پژوهش حوزه علمیه خواهران استان همدان با بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس در خصوص چاپ  آثار طلاب خواهر پژوهشگر در مورد شهدای دفاع مقدس منعقد شد، مقرر گردید طلاب پژوهشگری که در زمینه‌های متعدد دفاع مقدس، شهدای روحانیت، خانواده‌های شهدا و شهدای مدافع حرم، آثار پژوهشی ارزنده ای را تاکنون به رشته تحریر درآورده اند، می‌توانند جهت چاپ به این بنیاد ارسال کنند.

معاون پژوهش حوزه علمیه خواهران استان همدان افزود: از جمله این آثار، کتاب «عشق به رنگی دیگر» اثر خانم عارفه مرادی از طلاب پژوهشگر می باشد.

وی گفت: کتاب «عشق به رنگ دیگر» بخشی از زندگینامه شهید «معراج آئینی» می باشد که طی مصاحبه با پدر و مادر ،همسر و دوستان این شهید بزرگوار جمع آوری شده است.

ناطقی خمسه به بیان گزیده‌ای از زندگی این شهید والامقام پرداخت و گفت: این شهید هنگام شهادت تنها ۲۵ سال داشته، در سال ۱۳۹۱ در درگیری با قاچاقچیان مرزی به شهادت رسید.

وی در پایان اظهار داشت: در این کتاب خصوصیات اخلاقی، رفتاری و نحوه شهادت شهید آئینی و ارتباط قوی ایشان با امام زمان (عج) را روایت می کند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • احمد IR ۲۲:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۳
    0 0
    این کتابو از کجا تهیه کنیم