یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
تصاویر/ مراسم تودیع و معارفه مدیر مرکز آموزش مهارت های کاربردی، حجت السلام والمسلمین ملانوری

حوزه/ معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه های علمیه تصریح کرد: کمک به پاکی و درمان معتادان از برترین خدمات اجتماعی و فرهنگی در جامعه به شمار می رود.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام و المسلمین حسین ملانوری در سخنانی در جشن بزرگ کرامت(به پاس پاکی بیش از یکسال مددجویان معتاد به مواد مخدر) که به همت کانون فرهنگی و پایگاه بسیج تخصصی بصائر در سالن همایش مجتمع فرهنگی نور قم برگزار شد، ضمن تقدیر از طلاب بسیجی و جهادی کانون و پایگاه بصائر و نیز همکاری سپاه و بسیج و دیگر ارگان ها در دایر کردن کمپ ترک اعتیاد کرامت اظهار داشت: حقیقتاً امروزه یکی از بزرگترین خدمات، کمک به پاکسازی معتادان در جامعه و بازگرداندن آن ها به جریان عادی زندگی و خانواده هایشان است.

وی افزود: بازگشت حتی یک معتاد به جامعه و خانواده اش، به طور مستقیم و غیرمستقیم خدمت به افراد بسیاری از جامعه را شامل می شود، ضمن آن که بی شک کسانی که در این زمینه مجاهدت کرده و در کمپ های ترک اعتیاد خدمت می کنند، اجر فراوانی نزد خدای متعال دارند.

معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه های علمیه همچنین گفت: عزیزان طلبه و روحانی که به صورت جهادی در این زمینه فعالیت می کنند، مشمول عنایات خاص حق تعالی هستند، چرا که گره گشایی از مشکلات مردم به ویژه در این مساله، اهمیت فراوانی در آموزه های دینی ما دارد.

حجت الاسلام لواسانی، مدیر کانون فرهنگی بصائر نیز ضمن ارایه گزارشی از فعالیت های اخیر این کانون در زمینه کمک به پاکی و درمان معتادان در کمپ ترک اعتیاد کرامت ابراز داشت: ما طلبه ها در این جریان، با شادی شما (معتادان پاک شده) شاد بوده و با غم و اشک شما ناراحت بوده ایم و این را بدانید که شما را در جریان زندگی سالم و به دور از اعتیاد به مواد مخدر تنها نمی گذاریم.

وی اضافه کرد: صیانت از خانواده مددجویان و سرکشی به آن ها، برگزاری جلسات مشاوره، تهیه و توزیع بسته های معیشتی میان خانواده های مددجویان با حفظ عزت و کرامت آن ها از جمله برنامه های این کانون بوده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • رضاشاد US ۱۲:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۸
    0 0
    تو رو خدا کمک ام کن یا امام رضا غریب پناه آمده خودت ام . خدایا مأموران خودت رو برام بفرست. نجات ام بده