چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
تربیت فرزند

حوزه/ کارگاه آموزشی مهارت های فرزند پروری برای خواهران طلبه مدرسه علمیه فاطمیه (س) الیگودرز برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، کارگاه آموزشی مهارت های فرزند پروری برای خواهران طلبه مدرسه علمیه فاطمیه (س) الیگودرز برگزار شد.

در این کارگاه آموزشی که امروز با رعایت پروتکل های بهداشتی در مدرسه علمیه فاطمیه(س) الیگودرز برگزار شد، حجت الاسلام قدرت الله مرادی، کارشناس ارشد مشاور خانواده و استاد حوزه علمیه لرستان با اشاره به اینکه والدین برای تربیت دینی فرزندان باید سعه صدر داشته باشند افزود: دارا بودن ویژگی های شخصیتی از جمله صبوری، مهربانی، درایت و هوشیاری والدین می‌تواند در تربیت اصولی و موفق فرزندان موثر باشد.

وی با بیان اینکه والدین باید برای تربیت دینی و اصولی الگوهای اسلامی را به فرزندان خود معرفی کنند افزود: ارائه الگوهای اسلامی می تواند راه و سیره زندگانی را برای فرزندان خانواده روشن کند و فرزندان مطابق با الگو  زندگی خود را در جامعه ادامه دهند.

استاد حوزه علمیه لرستان با اشاره به اینکه والدین باید برای تربیت موفق فرزندان خود مطالعه مستمر داشته باشند خاطر نشان کرد: داشتن مطالعه می تواند دانش والدین را در زمینه تربیت دینی علمی ارتقا داده و همچنین سوالات و شبهات فرزندان در  زمینه های گوناگون نیز پاسخ داده شود.

حجت الاسلام مرادی در پایان با اشاره به اینکه برگزاری کارگاههای آموزشی مهارت های فرزند پروری می تواند در تربیت دینی و اصولی فرزندان جامعه موثر باشد گفت: طلاب با شرکت در این کارگاه‌ها می توانند اصول علمی تربیت را فرا گیرند و با تبلیغ و تشریح این مولفه ها در ترییت فرزندان خود و فرزندان جامعه قدم بردارند. 

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha