شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام شعبانلی قزوین

 حوزه / مدیر مدرسه علمیه شهرستان آوج گفت: حضور پر رنگ مردم در انتخابات ۲۸ خرداد پیامی برای رئیس جمهور منتخب بود تا توجه ویژه ای به معیشت و اقتصاد مردم داشته باشد؛ زیرا در این سالهای اخیر ملت دچار مشکلاتی بوده اند که باید با روحیه جهادی مرتفع شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام اکبر شعبانلی،  مدیر مدرسه علمیه شهرستان آوج، امروز در دیدار با طلاب و اساتید مدرسه علمیه امیرالمومنین (ع) شهرستان آوج گفت:  با توجه به روحیه ای که حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی دارد؛ قطعا دغدغه‌اش رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی خواهد بود و از هیچ اقدامی در این زمینه فرو گذار نخواهد بود، در واقع توجه ویژه ای به محرومیت زدایی دارد.

حجت الاسلام شعبانلی خاطرنشان کرد:  پیام این حضور، وحدت، همبستگی، اتحاد و انسجام و مقابله با فشارها و تهدیدهای دشمنان است، ضمن تبریک به ملت ایران عموما مردم شهیدپرور استان قزوین خصوصا و آرزوی موفقیت برای رئیس جمهور منتخب امید است دولت آینده به وعده‌های خود عمل کند.

استاد حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: با وجود حرکت‌های موذیانه دشمنان و معاندان، نفس حق پیر و مقتدای این ملت، رهبر حکیم انقلاب و ولایتمداری مردم بصیر این مرز و بوم، بار دیگر ثابت کرد که دشمنان، هنوز مردم ما را نشناخته‌ و خون شهدا هنوز در رگ مردم این سرزمین می‌جوشد.

مدیر مدرسه علمیه شهرستان آوج بیان کرد: تبلیغات گسترده دشمنان برای سوق دادن این دلخوری و گلایه‌مندی به سمت «تحریم انتخابات»، فتنه‌ای خبیثانه بود که با هدف «ضربه زدن به اصل نظام»، تدارک دیده شد.

وی ادامه داد: با این وجود تیزبینی و هوشمندی مردم ایران و تعلّق و دلدادگی این ملت بصیر به ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب و نظام اسلامی، موجب شد تا بتوانند بین آن مطالبات بحق و رفتار انتخاباتی خود تفکیک قائل شوند و به همه ناظرین بین‌المللی نشان دهند که بزرگواری و بلندنظری ایرانیان در جهان بی‌نظیر است.

 مدیر مدرسه علمیه شهرستان آوج گفت: حضور پر رنگ مردم در انتخابات ۲۸ خرداد پیامی برای رئیس جمهور منتخب بود تا توجه ویژه ای به معیشت و اقتصاد مردم داشته باشد؛ زیرا در این سالهای اخیر ملت دچار مشکلاتی بوده اند که باید با روحیه جهادی مرتفع شوند.

 انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha