چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
ماموستا مصطفی شیرزادی

حوزه/امام جمعه شهرستان مریوان گفت: توسعه همه‌جانبه بازارچه‌های مرزی در دستور کار تیم اقتصادی دولت سیزدهم قرار بگیرد تا ان‌شاء الله بخش اعظمی از درآمدی ارزی از طریق همین بازارچه‌های مرزی حاصل شود.

ماموستا مصطفی شیرزادی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان اظهار داشت: علیرغم غوغاسالاری رسانه‌های بیگانه و دشمن بازهم شاهد حضور تاریخی و حماسه ملت ایران به ویژه مردم کردستان در انتخابات ریاست جمهوری بودیم.

امام جمعه شهرستان مریوان گفت: با انتخاب هوشمندانه ملت ایران دولتی انقلابی و از بطن جامعه سرکار خواهد آمد که بی‌شک این دولت باید برخی از مسایل مهم در جامعه را جزو اولویت های مهم قرار دهد.

وی با اشاره به اینکه در سال‌های اخیر مشکلات اقتصادی صدمات بسیاری بر پیکره جامعه وارد کرده است، افزود: ملت ایران به ویژه مردم استان‌های کم برخوردار، در چند سال اخیر به شدت تحت تاثیر تورم و گرانی بوده‌اند و صدمات بسیاری را متحمل شده‌اند، بنابراین امیدواریم که دولت سیزدهم با نگاه جامع بتواند این مشکلات را رفع کند.

ماموستا شیرزادی با اشاره به اینکه توسعه استان‌ها و شهرستان‌های مرزی برای هر دولتی از مزیت های بسیاری برخوردار است، بیان کرد: در صورت هرگونه سرمایه‌گذاری و ایجاد بسترهای لازم برای توسعه اقتصادی این مناطق، برای کشور به یک موقعیت مهم و تاثیرگذار در امور اقتصادی و فرهنگی تبدیل می‌شود.

امام جمعه شهرستان مریوان گفت: مردم شهرهای مرزی به ویژه شهرستان‌های استان کردستان از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون همواره به‌عنوان مرزدارانی غیور نقش مهم خود را ایفا کرده‌اند.

وی ادامه داد: توسعه همه‌جانبه بازارچه‌های مرزی در دستور کار تیم اقتصادی دولت سیزدهم قرار بگیرد تا ان‌شاء الله بخش اعظمی از درآمدی ارزی از طریق همین بازارچه‌های مرزی حاصل شود.

ماموستا شیرزادی در پایان گفت: امیدواریم که در ۴ ساله دولت آینده توسعه زیرساخت‌ها، از بین رفتن بیکاری، حل مشکلات معیشتی مردم، عدم مهاجرت نخبگان و... به عینه برای همه ما احساس شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha