پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حجۃ الاسلام والمسلمین احمد مروی

حوزه/ تولیت آستان قدس رضوی با ارسال پیامی به محمد مخبر، رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)، ساخت واکسن «کوو ایران برکت» توسط محققان این ستاد را تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مشهد مقدس، تولیت آستان قدس رضوی با ارسال پیامی به محمد مخبر رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)، ساخت واکسن «کوو ایران برکت» توسط محققان این ستاد را تبریک گفت.

متن پیام حجت الاسلام والمسلمین احمد مروی به شرح زیر است:

باسمه تعالی

برادر ارجمند جناب آقای دکتر محمد مخبر دامت توفیقاته

رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)

سلام علیکم؛

اینجانب دستاورد بزرگ جوانان نخبه ایرانی را در ساخت واکسن «کوو ایران برکت» که نشان از همت و غیرت استعدادهای این سرزمین دارد، تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.

قرار گرفتن نام ایران عزیز در میان شش کشور دارنده تکنولوژی ساخت واکسن ویروس کرونا، در شرایطی که در اوج تحریم‌های ظالمانه اقتصادی و دارویی از سوی کشورهای غربی به ویژه آمریکا قرار داریم، مجاهدتی بزرگ به شمار می‌رود که از اذهان پاک نخواهد شد.

اعتماد رهبر معظم انقلاب اسلامی مدظله‌العالی نسبت به واکسن تولید داخل، برگ زرین و افتخار بزرگی است که در سایه اتکال به خداوند متعال و تکیه بر توانمندی جوانان برومند ایران اسلامی به دست آمده است.

این موفقیت عظیم را به محضر مبارک رهبر معظم انقلاب اسلامی مدظله‌العالی و ملت بزرگ ایران تبریک عرض نموده، مراتب تقدیر و تشکر خود را از دست‌اندکاران، نخبگان و جوانان ایرانی در ستاد اجرایی فرمان امام (ره) که باعث امنیت سلامت و تقویت عزت و اقتدار ملی شده‌اند، اعلام می‌کنم و در جوار بارگاه منور رضوی، بالندگی و پیشرفت بیش از پیش ایران اسلامی را از درگاه خداوند منان مسالت دارم.

تولیت آستان قدس رضوی

احمد مروی

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha