جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
تبریک رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع به حجت الاسلام والمسلمین دهدار

حوزه/ رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع، انتصاب حجت الاسلام حسین صنعت پورامیری را به عنوان رئیس جدید اداره عقیدتی سیاسی نیروی دریایی ارتش تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، حجت الاسلام والمسلمین سید ضیاء الدین آقاجان پور، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع در پیامی، انتصاب حجت الاسلام حسین صنعت پور امیری را به عنوان رئیس جدید اداره عقیدتی سیاسی نیروی دریایی ارتش تبریک گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

بِسْمِ ٱللَّهِ ٱلرَّحْمَٰنِ ٱلرَّحِیمِ

إِنَّ اللَّهَ یَأْمُرُکُمْ أَنْ تُؤَدُّوا الْأَمَانَاتِ إِلَیٰ أَهْلِهَا

برادر ارجمند حجت الاسلام والمسلمین حسین صنعت پور امیری دام عزه

با سلام و تحیت، حسن اعتماد نماینده محترم ولی فقیه و رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در انتخاب حضرتعالی بعنوان رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران را صمیمانه تبریک و تهنیت می گویم.

این انتصاب که با موافقت ولی امر مسلمین و فرماندهی معظم کل قوا انجام پذیرفت، بار مسئولیت و امانت سنگینی را بر عهده ی شما نهاده است.

مسئولیت ارتقای معنوی و بصیرت دینی و انقلابی کارکنان و خانواده های محترم آنان و نظارت بر رعایت موازین شرعی از مهمترین وظائف عقیدتی سیاسی در نیروهای مسلح است.

امروز بحمدالله نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران در عرصه ی دفاع از مرزهای آبی کشور و در مقابله با تهدیدات نظام سلطه با اقتدار و صلابت بر عرشه کشتیِ افتخار ایستاده است و چون نگینی می درخشد.

این جانب دعا می نمایم با توجهات و عنایات حضرت ولی الاعظم امام زمان (عج) و اجرای تدابیر  ولی امر مسلمین و فرمانده معظم کل قوا امام خامنه ای عزیز در مسئولیت جدید موفق باشید.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha