جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
آموزش خادمان

حوزه/ معاون اجتماعی بهزیستی قم گفت: کارگاه آموزشی خادمین حرم کریمه اهل‌بیت (س) به‌منظور آشنایی با خدمات اورژانس اجتماعی ۱۲۳ در قم برگزار شد.

مریم علیشیری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه با بیان این‌که این کارگاه‌ها کارآمد و با نتایج خوبی همراه خواهد بود، اظهار داشت: به‌منظور آشنایی خدام گران‌قدر آستان ملک پاسبان کریمه اهل‌بیت حضرت فاطمه معصومه (س) با وظایف و فعالیت‌های حوزه آسیب‌های اجتماعی بهزیستی خصوصاً اورژانس اجتماعی طی هماهنگی که با مدیران حرم مطهر صورت گرفت مقرر شد با برگزاری کارگاه‌های آموزشی توجیهی خدام معزز از کم و کیف خدمات بهزیستی در این زمینه خصوصاً ساماندهی زنان و دختران در معرض آسیب، کودکان و اطفال و دختران فراری، سالمندان و ... بلامکان که به حرم مطهر پناه می‌آورند و همچنین اطلاع از حدود وظایف بهزیستی، شهرداری، نیروی انتظامی و... آشنا گردند که این کارگاه امروز در دو شیفت صبح و عصر و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در حرم مطهر برگزار شد و استاد سلمانیان و تعدادی از کارشناسان به تشریح وظایف و خدمات بهزیستی در این حوزه‌ها پرداختند.

علیشیری با اشاره به فعالیت دفتر اورژانس اجتماعی در حرم مطهر از سنوات قبل از همکاری نزدیک مسئولین آستان مقدس حضرت معصومه (س) قدردانی کرد و افزود بی شک همکاری و آشنایی خدام با خدمات بهزیستی زمینه‌ساز راهنمایی و ارجاع بهتر و داشتن فضایی سرشار از معنویت و آرامش در حرم خواهد بود و با ساماندهی مناسب آسیب‌دیدگان علاوه بر غنای معنوی این محیط ملکوتی، زیبایی ظاهری حرم مطهر هم حفظ خواهد شد و زائرین شاهد صحنه‌های نامناسب نخواهند بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha