جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۴ شوال ۱۴۴۵ | May 3, 2024
تشکیل ستاد دهه امامت و ولایت توسط مبلغین اداره تبلیغات اسلامی شهرستان هویزه

حوزه/ حجت‌الاسلام برهانی، از تشکیل ستاد دهه امامت و ولایت توسط مبلغین اداره تبلیغات اسلامی شهرستان هویزه خبرداد و گفت: آنچه از روایات اهل بیت علیهم السلام برداشت میشود این است که مناسبتی به اهمیت و عظمت مناسبت غدیر وجود ندارد، لذا غدیر را باید بزرگ بدانیم و باشکوه برگزار کنیم.

حجت الاسلام برهانی، مدیر اداره تبلیغات اسلامی شهرستان هویزه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در خوزستان، از برگزاری ستاد ویژه دهه امامت و ولایت خبر داد.

وی با اشاره به اهمیت بزرگداشت دهه امامت و ولایت، ورود تمام ولایتمداران و دوستداران اهل بیت علیهم السلام  را جهت هر چه باشکوه برگزار نمودن مراسمات و برنامه های عید غدیر ضروری دانست و عنوان کرد: آنچه از روایات اهل بیت علیهم السلام برداشت میشود این است که مناسبتی به اهمیت و عظمت مناسبت غدیر وجود ندارد، لذا غدیر را باید بزرگ بدانیم و باشکوه برگزار کنیم.

حجت الاسلام برهانی با تاکید بر نقش روحانیون و مبلغین در تبلیغ واقعه غدیر اظهار داشت: سازمان تبلیغات اسلامی اخیرا با همکاری بنیاد علوی موفق شده که در نقاط محوری شهرستان، امام محله دائم اعزام کند لذا کلیه برنامه‌های فرهنگی با محوریت ائمه محلات خواهد بوددو بر این اساس ضرورت اقتضا میکرد که جهت هماهنگی بیشتر مناطق یک ستاد ویژه غدیر با محوریت روحانیون مرتبط با سازمان تبلیغات اسلامی تشگیل گردد.

مدیر اداره تبلیغات اسلامی شهرستان هویزه در ادامه با اشاره به برخی مصوبات ستاد غدیر گفت: از مهمترین مصوبات جلسه امروز این بود که هر امام محله با هماهنگی و پیگیری های خود و حمایت اداره تبلیغات اسلامی، حداقل یک برنامه غدیری با محوریت مسجد در منطقه خویش برگزار نماید که به طور حداقلی ان‌شاءالله شاهد اجرای بیش از ۲۰ برنامه و مراسم در نقاط مختلف شهرستان خواهیم بود.

وی همچنین در پاسخ به سوالی مبنی بر کیفیت برنامه اطعام امسال اظهار داشت: ما معتقدیم که تا مردم در احیای مناسبتی شریک نباشند، آن مناسبت زنده نخواهد شد و بنابه روایات اهل بیت علیهم السلام، روز غدیر روز اطعام طعام هست؛ لذا طبق رویه سال گذشته، ان‌شاءالله علاوه بر مشارکت در  پخت متمرکز که عادتا توسط بنیاد غدیر انجام میگیرد، با همکاری روحانیون و مجموعه های مردمی و خانواده های مومن، پخت خانگی را خواهیم داشت که به وقت مقرر، زمان و کیفیت آن اعلام خواهد شد.

تشکیل ستاد دهه امامت و ولایت توسط مبلغین اداره تبلیغات اسلامی شهرستان هویزه

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha