دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
تقدیر جمعی از فرماندهان و مسئول حوزه نمایندگی مرکز "معراج" از مسئولان قضایی خوزستان

حوزه/ جمعی از فرماندهان و مسئول حوزه نمایندگی مرکز "معراج" نیروی زمینی سپاه پاسداران به مناسبت هفته قوه قضائیه از مسئولان قضایی خوزستان تقدیر کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، جمعی از فرماندهان و مسئول حوزه نمایندگی مرکز "معراج" نیروی زمینی سپاه پاسداران به مناسبت هفته قوه قضائیه با مسئولان قضایی خوزستان دیدار و از تلاش‌های آن‌ها قدردانی کردند.

حجت‌الاسلام مرادی، رئیس‌کل دادگستری خوزستان، حجت‌الاسلام طباطبایی، معاون منابع انسانی دادگستری استان و حجت‌الاسلام طباطبایی، مستشار شعبه تجدیدنظر شخصیت‌هایی بود که مورد تجلیل و قدردانی سبزپوشان سپاه قرار گرفتند.

در این دیدار سردار صفری، فرمانده تیپ زرهی حضرت حجت(عج)، سرهنگ پاسدار بهمئی، فرمانده گروه توپخانه موشکی ۶۴ الحدید، سرهنگ پاسدار کیانی و حجت‌الاسلام طباطبایی فرمانده و مسئول حوزه نمایندگی مرکز "معراج" نیروی زمینی سپاه پاسداران، حضور داشتند.

در ابتدای این دیدار حجت‌الاسلام سید عبدالطیف طباطبایی، مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات معراج نیروی زمینی سپاه، با بیان اینکه به خود می‌بالیم که خون شهدا از جمله شهید بهشتی و یاران باوفایش، یک‌راه مستقیم برای ملت است، ادامه داد: باید دنباله‌رو راه آن‌ها باشیم و از این شهید باید این درس را گرفت که انسان باید در صراط مستقیم گام بردارد، هرچند به ضرر او باشد.

وی بابیان اینکه در زمان تصدی ریاست دستگاه قضا توسط حجت‌الاسلام‌والمسلمین رئیسی اقدامات بسیار مفید و ارزشمندی شاهد بودیم، تصریح کرد: در استان خوزستان و در زمان تصدی حجت‌الاسلام مرادی اقدامات مفید و ارزشمند انجام شد که شاهد ایجاد امید در میان مردم بودیم.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات معراج در پایان رمز موفقیت هر شخصی  را مردمی بودن و در خدمت مردم بودن  او دانست و گفت: شاهد حضور صمیمی ریاست دستگاه قضا و رئیس دادگستری خوزستان در بین مردم هستیم که امیدوارم استمرار داشته باشد؛ چراکه رمز موفقیت هر شخصی در خدمت مردم بودن و در بین آن‌ها بودن است.

در ادامه این دیدار حجت‌الاسلام مرادی، رئیس دادگستری خوزستان با اشاره به این‌که منویات رهبر معظم انقلاب بر استمرار اقدامات حجت‌الاسلام‌والمسلمین رئیسی و حضور بین مردم و استان‌ها است، عنوان کرد: در این حضور صمیمی صحبت‌های مردم شنیده می‌شود و فرقی برای ایشان بین کارمند جزء با رئیس فلان مجموعه نیست.

رئیس دادگستری خوزستان، در پایان گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز حافظان امنیت کشور از جمله امنیت داخلی و خارجی و امنیت شعائر انقلاب است.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha