جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
کد خبر: 966239
۱۱ تیر ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۹
حجت الاسلام طباطبایی

حوزه/ حجت‌الاسلام طباطبایی گفت: رمز موفقیت مسئولان در خدمت مردم بودن است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، حجت‌الاسلام سید عبدالطیف طباطبایی مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات معراج نیروی زمینی سپاه، در آئین تقدیر از مسئولان دادگستری استان خوزستان به مناسبت هفته قوه قضائیه، اظهار داشت: هدف از این دیدار عرض خدا قوت و قدردانی از تلاش‌های رئیس‌ دادگستری و تمامی کارکنان و تبریک هفته قوه قضائیه است.

وی بیان کرد: شهید بهشتی در ۷ تیر به درجه رفیع شهادت نائل آمد و علیرغم سم‌پاشی‌ها علیه ایشان از سوی دشمنان داخلی و خارجی اما به لطف خدا در آخر به آرزوی خود رسیدند که امام راحل در وصف شخصیت وی فرمود بهشتی یک ملت بود برای یک‌ ملت‌.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات معراج، با اشاره به این‌که به خود می‌بالیم که خون شهدا ازجمله شهید بهشتی و یاران باوفایش، یک‌راه مستقیم برای ملت است، ادامه داد: باید دنباله‌رو راه آن‌ها باشیم و از این شهید باید این درس را گرفت که انسان باید در صراط مستقیم گام بردارد هرچند به ضرر او باشد.

وی  در ادامه به خلق حماسه ۲۸ خرداد از سوی ملت ایران، اشاره کرد و بیان داشت: مردم علیرغم اینکه دشمن و بدخواهان انقلاب اسلامی به دنبال به حداقل رساندن حضورشان بودند و ماه‌ها بلکه سال‌ها کارکردند اما مردم بصیر، فهیم و انقلابی ایران اسلامی حماسه خلق کردند.

حجت‌الاسلام طباطبایی، گفت: بصیرت و خلق حماسه مردم در ۲۸ خرداد به برکت خون شهدا از جمله شهید بهشتی و ۷۲ تن از یاران باوفایش است که در این روز مردم با حضور پرشور پای صندوق رأی تودهنی به استکبار جهانی زدند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات معراج، بابیان این‌که در زمان تصدی حجت‌الاسلام‌والمسلمین رئیسی به‌عنوان ریاست دستگاه قضا اقدامات بسیار مفید و ارزشمندی شاهد بودیم، ادامه داد: در استان خوزستان و در زمان تصدی حجت‌الاسلام مرادی اقدامات مفید و ارزشمند انجام شد که شاهد ایجاد امید در میان مردم بودیم.

وی با تأکید بر اینکه مطالبه مردم از دستگاه قضا اجرای عدالت و عدالت محوری در کشور اسلامی است، خاطرنشان کرد: مطالبه دوم مبارزه با فساد و فساد ستیزی است که در دوران تصدی حجت‌الاسلام‌والمسلمین رئیسی بحمدالله شاهد عدالت محوری و مبارزه با فساد بودیم.

حجت‌الاسلام طباطبایی، رمز موفقیت هر شخصی  را مردمی بودن و در خدمت مردم بودن او دانست و گفت: شاهد حضور صمیمی ریاست دستگاه قضا و رئیس دادگستری خوزستان در بین مردم هستیم که امیدوارم استمرار داشته باشد؛ چراکه رمز موفقیت هر شخصی در خدمت مردم بودن و در بین آن‌ها بودن است.

وی در پایان عنوان کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تدابیری به خرج داده و برنامه‌های بسیار خوبی برای جلوگیری از تخلف اجرا کرده که در همین راستا ۷ کارگروه دایر هستند و باهم تبادل‌نظر می‌کنند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha