پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
وحدانی فر

حوزه/ امام جمعه دهدشت گفت: بارها گفتیم و باز هم تکرار می‌کنیم راهبرد آمریکا از فشار حداکثری به مهار حداکثری تغییر یافته و مسئولان نسبت به این مسئله توجه کنند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از کهگیلویه و بویراحمد، حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر امروز در خطبه‌های نماز جمعه دهدشت که در مسجد جامع برگزار شده بود با انتقاد از بدعهدی سازمان تأمین اجتماعی نسبت به بیمه شدگان شهرستان اظهار داشت: آقایان در تامین اجتماعی کشور به رغم وعده هایی که برای احداث بیمارستان در دهدشت دادند اما همچنان این مسئله را رها کرده و اقدامی انجام نمی‌دهند.

امام جمعه دهدشت با بیان اینکه تنها بیمارستان دهدشت ۲۵۰ هزار نفر از سه شهرستان کهگیلویه، چرام و لنده را پوشش درمانی می‌دهد، افزود: آیا مسوولان آمادگی دارند اگر فرزندشان بیمار شود در دهدشت بستری شود؟ امکانات و تجهیزات درمانی این شهر جوابگوی نیاز سه شهرستان نیست.

وی ادامه داد: کادر بهداشت و درمان در شرایط دشوار کرونا روزها و شب‌های سختی را سپری می‌کنند با وجود پیگیری‌های صورت گرفته اما برای افزایش تخت‌ها نتیجه‌ای حاصل نشده است.

حجت‌الاسلام وحدانی‌فر تصریح کرد:چطور در دیگر شهرستان‌ها چندین بیمارستان وجود دارد اما حتی در شرایط کرونا اقدامی برای افزایش تخت‌ها در دهدشت نشد چرا کهگیلویه باید مظلوم باشد.

وی خطاب به مسؤولان تأمین اجتماعی گفت: حق بیمه شدگان را ادا کنید و اجازه ندهید سختی‌های درمان بر هزینه‌های معیشت افزوده شود.

خطیب نماز جمعه دهدشت، ساخت واکسن ایرانی را رویدادی مهم و اتفاقی بین المللی خواند و گفت: جمهوری اسلامی ایران با تکیه بر توان داخل واکسن کرونا را ساخت و ایران تبدیل به اولین تولید کننده جهان اسلام شد.

وی اضافه کرد: جهان برای اولین بار شاهد بود رهبر و مرجع تقلید جهان اسلام و الگوی مسلمانان برای پیشبرد دانش و فرهنگ بومی آستین همت بالا زده و داوطلب دریافت واکسن می‌شود این یعنی اعتماد به جوانان وطن و یعنی پای تلاش، شجاعت و علم جوانان مرزوبوم ایستاد تا روحیه خودباوری به دانشمندان بدهد.

حجت‌الاسلام وحدانی‌فر، مذاکرات وین را مورد اشاره قرار داد و گفت: آنها که در روزهای باقیمانده دولت تقلا می‌کنند کاری انجام شود، بدانند امریکا تحریم‌ها را رفع نمی‌کند.

امام جمعه دهدشت گفت: بارها گفتیم و باز هم تکرار می‌کنیم راهبرد امریکا از فشار حداکثری به مهار حداکثری تغییر یافته و مسئولان باید نسبت به این مسئله توجه کنند.

وی ادامه داد: ترامپ در یک تقسیم کار پنهانی و با بی‌اعتنایی به سازمان ملل وارد جنگ ترکیبی و مستقیم شده و بدین ترتیب از برجام خارج و سردار سرافراز سپاه اسلام را ترور کرد.

حجت‌الاسلام وحدانی‌فر با بیان اینکه آیا مسئولان متوجه این بازی نیستند، گفت: دشمن همه تلاش خود را می کند و اروپا برای برجام مجدد کاسه داغتر از آش شده است.

وی تأکید کرد: آنچه از اینها دریافت می‌کنیم این است که امریکا گرگ است اعتماد به کرگ مرگ و نابودی است مسوولان امر توجه کنند برای فرصت سوزی بهانه دست دشمن ندهید.

امام جمعه دهدشت، انتصاب رئیس جدید قوه قضائیه را یادآور شد و افزود: رهبر انقلاب کسی را انتخاب کردند که از بدنه قوه قضائیه است ۴۲سال سابقه درخشان دارد امیدواریم برای گسترس عدالت، احیای حقوق عامه و نظارت بر حسن اجرای قوانین موفق باشد.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha