جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
امینی

حوزه/ رئیس خانه فناوری‌های فرهنگی اصفهان گفت: دومین مرحله پذیرش تیم ایده‌های فرهنگی هم‌زمان با کارگاه آموزش تمرین و تجربه تدوین بوم کسب‌وکار برگزار شد.

حجت‌الاسلام‌ صادق امینی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اصفهان، اظهار داشت: برگزاری کارگاه تمرین و تجربه تدوین بوم کسب‌وکار، فرصتی برای ایده پردازان علاقه‌مند به کارآفرینی فرهنگی است که خانه فناوری‌های فرهنگی اصفهان این زمینه را فراهم کرده است.

وی اذعان داشت: این کارگاه در دو روز و با حضور ۱۷ تیم ایده در دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان برگزار شد.

رئیس خانه فناوری‌های فرهنگی اصفهان با بیان این‌که خانه فناوری‌های فرهنگی اصفهان اولین مرکز رشد حوزوی استان اصفهان محسوب می‌شود، گفت: کارآفرینان فرهنگی می‌توانند برای بهره‌مندی از حمایت، ایده خود را در پایگاه اینترنتی noavari.dte.ir ثبت نمایند.

وی از پذیرش دومین مرحله تیم ایده‌ها خبر داد و تصریح کرد: تا به امروز نزدیک به ۵۰ تیم ایده، متقاضی پذیرش و استقرار در خانه فناوری فرهنگی اصفهان بوده‌اند که ۲۱ تیم ایده امتیاز لازم برای پذیرش اولیه را کسب کرده‌اند.

حجت‌الاسلام‌ امینی در پایان با اشاره به این‌که پذیرش مرحله اول در فروردین ۱۴۰۰ و مرحله دوم در تیر ۱۴۰۰ شروع به کارکرده‌اند، افزود: پیش‌بینی می‌شود پذیرش مرحله سوم در ابتدای مهر سال ۱۴۰۰ شروع شود،  متقاضیانی که تمایل به استفاده از حمایت‌های خانه فناوری‌های فرهنگی اصفهان هستند حداکثر تا پایان شهریور سال جاری، نسبت به تکمیل فرم شماره ۲ در بخش ثبت ایده پایگاه اینترنتی مرکز ملی نوآوری و خلاقیت اشراق noavari.dte.ir ثبت‌نام نمایند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha