پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام صادق ایرانی مدیر حوزه علمیه کرمانشاه

حوزه/ مدیر حوزه علمیه کرمانشاه گفت: برنامه تابستانه مدارس علمیه باید به گونه ای باشد که خسارت تحمیلی شرایط کرونایی در طول سال تحصیلی را جبران کند.

حجت الاسلام صادق ایرانی، مدیر حوزه علمیه کرمانشاه، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، با اشاره به ضربات شرایط پیش آمده کرونایی در مدارس علمیه، بیان کرد: از خسارات وضعیت کرونایی در مسیر تدریس و تحصیل در مدارس علمیه غافل نباشیم و باید تدابیری اندیشید.

مدیر حوزه علمیه کرمانشاه افزود: با در نظر گرفتن تمام شرایط کرونا، در مقاطعی طلاب به صورت حضوری در مدارس حضور پیدا می کردند ولی به جهت وضعیت نوسان ویروس منحوس در طول سال، سرنوشت تدریس و تحصیل در مدارس مطلوب نبود.

حجت الاسلام ایرانی اظهار داشت: چندگانگی در مسیر تحصیل طلاب، مایه دلسردی و سرگردانی و بهم ریختگی شد و در نتیجه قاعدتا به دنبال این پیش آمد، ضعف علمی و نواقصی که در سال تحصیلی وجود داشته، قابل پیش بینی است.

مدیر حوزه علمیه کرمانشاه، خاطرنشان کرد: برنامه‌ها را باید معطوف به طلاب زحمتکش، فعال، پر تحرک و خوش استعداد بیشتر طراحی کنیم که در این راستا باید ببینیم در سطح مدارس علمیه چه نیازهایی وجود دارد.

وی در پایان گفت: در جلسه مدیران مصوب شد که تشکیل کلاس‌های طرح ارتقایی با سخت ترین شرایط توسط در مدارس، با محوریت دانش افزایی در زمینه ادبیات، بصیرتی و سایر اموری که طلاب به آنها نیازمند هستند، با رعایت دستوالعمل‌های بهداشتی برگزار شود.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • عارف کرمی IR ۱۱:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۳
    0 0
    از ایجاد کرسی آزاد اندیشی توسط طلاب جهادی مدرسه حقانی قم که ایام تبلیغات انتخبات در مدرسه علمیه امام خمینی(ره) شهر کرمانشاه باید به سهم خودم تقدیر و تشکر کنم. متاسفانه حوزه علمیه کرمانشاه تاکنون این حرکت که در راستای اجرای فرامین مقام معظم رهبری بوده هیچ قدمی بر نداشته، شاید منتظریم غیر حوزویان بیان برامان کاری بکنند.