جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام شرف پور

 حوزه / مدیر مدرسه علمیه سفیران هدایت قزوین گفت: درایت و تیزبینی مقام معظم رهبری و پشتوانه ملت ایران رمز شکست دشمنان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام محمد تقی شرف پور، امروز در جمع طلاب و اساتید مدرسه علمیه سفیران هدایت قزوین گفت: با وجود توطئه های دشمن، انقلاب همواره با اقتدار مسیر خود را ادامه داده و امروز نه تنها در منطقه بلکه در کل دنیا نفوذ کرده است.

حجت الاسلام شرف پور خاطرنشان کرد: با برگزاری حماسه باشکوه ملت ایران در انتخابات ۲۸ خرداد هیمنه آمریکا در دنیا از بین رفت و تمامی نقشه های شوم آنان علیه ایران به خوبی نقش برآب شد که باید قدردان این مردم و ولایت باشیم.

استاد حوزه علمیه قزوین عنوان کرد: امروز به کوری چشم دشمنان در عرصه های مختلف حرف هایی در دنیا برای گفتن داریم.

وی ادامه داد: اقتدارکشور ما  به گونه ای است که روسای جمهور آمریکا که منشاء اصلی تحریم ها و فشارها در چهار دهه گذشته انقلاب علیه ملت ایران بوده اند، یک به یک حسرت تسلیم و شکست اراده ملت ایران را با خود به گور برد و در آینده هم خواهند برد.

وی اظهار کرد: آمریکا، نظام سلطه و همه مزدورانش در منطقه نهایتا ناچار خواهند شد در مقابل عظمت جمهوری اسلامی و اقتدار ایران در منطقه و جهان سر تعظیم فرود آورده و تسلیم محض سیاست‌های جمهوری اسلامی خواهند شد.

مدیر مدرسه علمیه سفیران هدایت قزوین بابیان اینکه امروز با توجه به شرایطی که کشور در آن قرار دارد، وحدت باید محور همه امور باشد، عنوان کرد: اقتدار و مجد ایران در سایه اتحاد و همبستگی همه اقشار، گروه‌ها، احزاب و مردم ایران اسلامی باعث عقب‌نشینی دشمنان از مواضع خود می‌شود.

حجت الاسلام شرف پور بیان کرد: درایت و تیزبینی رهبری انقلاب اسلامی و پشتوانه ملت ایران رمز شکست دشمن و خنثی سازی توطئه های آنان علیه انقلاب است.

 انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha