پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
آیت الله علماء در دیدار رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح و مسئولین مربوطه استانی

حوزه/ آیت الله علماء، با تبریک پیروزی حجت‌الاسلام و المسلمین رئیسی، به عنوان رئیس جمهور منتخب افزود: رئیس جمهور منتخب، انسان سالمی است و این باید برای مسئولان الگو باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کرمانشاه، آیت الله علماء، امام جمعه کرمانشاه، امروز در دیدار با رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح، که با حضور مسئولین مربوطه استانی صورت گرفت، بر اهمیت صداقت و سلامت به عنوان عناصر ارزشمند انسانی در وجود مسئولان تأکید کرد.

امام جمعه کرمانشاه ادامه داد: مسئولان با رفتار نیک و اخلاق اسلامی می توانند در خدمت به خلق خدا و رضایت مردم نجیب و وفادار به آرمان‌های متعالی اسلام و انقلاب اسلامی، بهشت را به دست آورند.

آیت الله علماء، با تبریک پیروزی حجت‌الاسلام و المسلمین رئیسی، به عنوان رئیس جمهور منتخب افزود: رئیس جمهور منتخب، انسان سالمی است و این باید برای مسئولان الگو باشد.

وی تأکید کرد: هر کسی مسئولیت دارد بین بهشت و جهنم است، یعنی اگر کار درست و خدا پسندانه انجام دادیم یقیناً جزو بهشتیان می باشیم و اگر خدای ناکرده نتوانستیم از این موقعیت ویژه برای کمک به رفع گرفتاری های مردم استفاده کنیم، فرصت بهشتی خود را از دست داده ایم.

وی در پایان با بیان اینکه صداقت و سلامت سرمایه بزرگ مسئولان بوده تا مردم اعتماد نمایند، گفت: تمام اوصاف نیک و متعالی در وجود امامین انقلاب متجلی است، لذا باید همه مسئولان در برخورد های اجتماعی خود به نوع رفتار رهبری حکیم و فرزانه نگاه کرده و آن را الگوی خود قرار دهند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha