جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام شعبانلی قزوین

 حوزه/ مدیر مدرسه علمیه شهرستان آوج گفت: آمریکا در جنایات رژیم صهیونیستی سهیم بوده و نمی‌خواهد مردم جهان از طریق جریان آزاد اطلاعات از این جنایات مطلع شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام اکبر شعبانلی، مدیر مدرسه علمیه شهرستان آوج، ظهر امروز در جمع طلاب و اساتید حوزه علمیه امیرالمومنین(ع) شهرستان آوج گفت: بزرگ ترین جنایت های ضد بشری آمریکا در کشوری اتفاق می افتد که سالها، همواره مدیون و مرهون حقوق بشر امریکایی خوانده می شد.

حجت الاسلام شعبانلی خاطرنشان کرد: این نشان می دهد که آمریکا در عین حالی که بزرگ ترین مدعی حقوق بشر است، بزرگ ترین ناقض آن نیز هست و این یعنی اینکه حقوق بشر امریکایی، بزرگ ترین دروغ و فریب دنیای ماست.

استاد حوزه علمیه قزوین عنوان کرد: آمریکا حتی حقوق بشر را نیز دستمایه سلطه غیرقانونی خود بر سرنوشت ملت های جهان قرار می دهد و این یعنی سوء استفاده بی رحمانه از نام و عنوان حقوق بشر در جهت امیال و آمال غیرقانونی و فریبکارانه سیاسی، نظامی و اقتصادی قدرت های جهانخوار که پرده برداری از این جنایت ها وظیفه هر وجدان بیدار و آگاه و دردمند انسانی است.

مدیر مدرسه علمیه شهرستان آوج، با بیان اینکه همه ساله تیرماه یادآور اتفاقات و جنایت‌های آمریکای جنایتکار است، عنوان کرد: شهادت دکتر بهشتی و یارانش، ساقط کردن هواپیمای مسافربری ایران و ترورهای ناجوانمردانه، از جمله این وقایع و اتفاقات است و دشمنان از هیچ تلاشی برای خدشه‌دار کردن نظام اسلامی دریغ نکردند اما همه توطئه‌های آن‌ها با شکست مواجه شد.

وی ادامه داد: آمریکای فریب‌کار همواره دشمن بوده و خواهد بود و در واقع هدف شیطان چیزی جز کینه، نفرت و دشمنی نیست و به همین منظور باید برای مقابله با شیطنت‌های این شیطان بزرگ، آماده بود و امروز می‌بینیم قدرت آمریکا در منطقه و جهان افول کرده اما هر روز که می‌گذرد بر اقتدار و عظمت انقلاب اسلامی ایران افزوده می‌شود.

مدیر مدرسه علمیه شهرستان آوج گفت: آمریکا در جنایات رژیم صهیونیستی سهیم بوده و نمی‌خواهد مردم جهان از طریق جریان آزاد اطلاعات از این جنایات مطلع شوند.

 انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha