دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت الاسلام داداش زاده

حوزه/ حجت الاسلام داداش زاده گفت: گفتمان سازی، تبلیغ، مردم داری و انسان سازی از مهم ترین وظایف سازمان تبلیغات است که با راهبری ریاست سازمان تبلیغات به نتیجه خواهد رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از ارومیه، حجت الاسلام محمد داداش زاده، امروز در مراسم تودیع و معارفه رئیس سازمان تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی، که در مجتمع شهید کاظمی ارومیه برگزار شد، اظهارداشت: با جریان سازی است که حاکمیت اسلامی شکل می گیرد و رهبر انقلاب روحانیون را مبلغین اسلام ناب می داند که نتیجه آن اعتلای توحید است.

وی افزود: در دنیای کنونی دو چهره نافی و مثبت توحید در حال جدال هستند و برای ترویج جریان توحید لازم است در مردم آگاهی صورت گیرد و این مسئله موجب تمدن اسلامی می شود.

مدیرکل سابق تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی گفت: اسلام تکمیل کننده همه ادیان است و می تواند بر عالم حکومت کند و امروز انقلاب اسلامی در سایه شهدا و بزرگان نظام به صورت قدرتمند ظهور و بروز دارد و تبلیغات اسلامی به عنوان جزئی از ارکان نظام ۹۰ ماموریت راه به عهده گرفته است.

وی تصریح کرد: گفتمان سازی، تبلیغ، مردم داری و انسان سازی از مهم ترین وظایف سازمان تبلیغات است که با راهبری ریاست سازمان تبلیغات به نتیجه خواهد رسید.

حجت الاسلام داداش زاده در ادمه به فعالیت های انجام شده در طول پنج سال مسئولیت خود در تبلیغات اسلامی اشاره کرد، و گفت: افزایش روحانیون مستقر از ۳۲ به ۱۹۸  که ۳۲ تن از آنها از روحانیون اهل سنت می باشد، راه اندازی محله همدل با پای کار آمدن اهل سنت، برگزاری عملیات های مختلف در ایام محرم و رمضان، راه اندازی استودیو در سازمان تبلیغات برای تولید محتوای تبلیغاتی، راه اندازی ۳۷ پایگاه فرهنگی اجتماعی در ۵ شهرستان استان، چاپ و توزیع ۱۰ هزار جلد قرآن کریم به همت خیرین، برگزاری ۲۰ کارگاه آذربایجان غربی شاهرگ وحدت، تربیت ۱۳ هزار حافظ قرآن کریم از جمله مهم ترین اقدامات سازمان تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی در طول این چند سال بوده است.

وی در پایان تصریح کرد: در طول پنج سال گذشته چهار هزار متر زمین برای مدرسه صداری ولایت در ارومیه و دوهزار متر برای سازمان تبلیغات اسلامی اخذ شده و ۴۰ خانه عالم در سطح استان وجود دارد و دو نمایندگی هم در شهرستان های استان راه اندازی شده است.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha