یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
لوگوی سازمان تبلیغات

حوزه/ حجت‌الاسلام حسینوند گفت: رویکرد سازمان تبلیغات اسلامی ایجاد یک بالندگی و تحرک در مجموعه فرهنگی و مذهبی کشور است که بحمدالله در بین مردم، این نهاد ارزش و جایگاه ویژه‌ای دارد.

حجت‌الاسلام حسینوند، مدیر اداره تبلیغات اسلامی بهبهان، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خوزستان، با اشاره به برنامه‌های فرهنگی این اداره اظهارداشت: حضور و همراهی مردم در فعالیت‌های فرهنگی و مذهبی همواره راهگشای بسیاری از مشکلات بوده است.

وی افزود: موانع موجود بر سر راه انجام بسیاری از فعالیت‌های فرهنگی و مذهبی با همیاری و مساعدت افراد دلسوز و ارزشی و انقلابی مرتفع می‌شود، و این از برکات ارزشمند انقلاب اسلامی و اتحاد بین مردم و حاکمیت دینی است.

مدیر اداره تبلیغات اسلامی بهبهان تصریح کرد: تجلیل و تقدیر از خیرین و جهادگران عرصه تبلیغ دینی همراهی و همبستگی دینی و وحدت نیروهای ارزشی و انقلابی را دوچندان کرده و این یکی از رویکردهای اجرایی سازمان تبلیغات اسلامی است.

حجت‌الاسلام حسینوند، با بیان اینکه سازمان تبلیغات اسلامی، نهادی ارزشمند مبتنی بر نیازهای فرهنگی و مذهبی جامعه است، گفت: فرمان تاریخی حضرت امام خمینی(ره) مبنی بر تأسیس این نهاد ارزشمند نشان از ژرف‌اندیشی عمیق ایشان نسبت به تبلیغ و ترویج مباحث فرهنگی در جامعه داشت.

وی افزود: امروز رویکرد سازمان تبلیغات اسلامی ایجاد یک بالندگی و تحرک در مجموعه فرهنگی و مذهبی کشور است که بحمدالله در بین مردم، این نهاد ارزش و جایگاه ویژه‌ای دارد.

مدیر اداره تبلیغات اسلامی بهبهان، گفت: سازمان تبلیغات اسلامی نهادی ارزشمند مبتنی بر نیازهای فرهنگی و مذهبی جامعه است.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha