پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۳ شوال ۱۴۴۵ | May 2, 2024
انتصاب

حوزه/ مدیر حوزه علمیه فارس طی احکام جداگانه مسئول و مدیر مدارس علمیه فیروزآباد و زرین دشت را مشخص کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، حجت الاسلام والمسلمین محمد استوار میمندی، مدیر حوزه علمیه فارس، طی احکام جداگانه ای حجت الاسلام جفعر چمانه را به عنوان مدیر مدرس علمیه زرین دشت و حجت الاسلام بشارت، امام جمعه فیروزآباد را به عنوان مسئول مدرسه علمیه فیروزآباد را منصوب کرد.

بر اساس این گزارش، در حکم حجت الاسلام بشارت آمده است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

جناب حجه الاسلام والمسلمین آقای حاج شیخ محسن رضا بشارت، امام جمعه محترم شهرستان فیروزآباد

سلام علیکم

ضمن عرض تبریک به مناسبت انتصاب شایسته شما به امامت جمعه شهرستان کهن فیروزآباد، ضمن این حکم مسؤولیت مدرسه علمیه محمدیه به جنابعالی به عنوان امام جمعه آن شهرستان واگذار می شود.

اگر چه مدیریت اجرایی مدرسه مطابق با آئین نامه ها و قوانین مرکز مدیریت حوزه های علمیه بر عهده مدیر محترم مدرسه است، اما نظارت و حمایت های مادی و معنوی جنابعالی از این مدرسه مبارکه با استفاده از ظرفیت هیأت امنای محترم مدرسه و نیز همیاری های مردم متدین، انقلابی وخیراندیش منطقه ای که مفتخر به وجود اساتید و فضلای ارزشمند در حوزه های علمیه است، این مدرسه را در مسیر رشد و بالندگی بیشتر در جهت تربیت طلاب علوم دینی و ترویج معارف دینی قرار خواهد داد.

در اینجا لازم است از خدمات ارزشمند مسئول سابق مدرسه جناب حجه الاسلام والمسلمین آقای سید عزیز الله هاشمی زاده«دام مجده و عزّه» که در طول دوران مسئولیت مدرسه همواره با مجاهدت ستودنی، حامی و هادی مدرسه بودند تشکر کنم. شکرالله مساعیه.

توفیقات شما و کادر اجرایی و اساتید محترم مدرسه را در این مسؤولیت خطیر از خداوند سبحان مسألت دارم.

همچنین در حکم حجت الاسلام چمانه آمده است؛

جناب حجه الاسلام آقای شیخ جعفر چمانه «دامت توفیقاته»

سلام علیکم

پیرو پیشنهاد مسئول محترم مدرسه و با توجه به مراتب فضل، تجربه و پیگیری تربیت طلاب علوم دینی، جنابعالی را به عنوان مدیر مدرسه علمیه مهدیه شهرستان زرین دشت منصوب می کنم.

امید است بر اساس آئین نامه ها و ضوابط مرکز مدیریت حوزه های علمیه، حرکت در مسیر سیاست های مدیریت حوزه علمیه استان و بهره گیری از ظرفیت های متعدد شهرستان زرین دشت ضمن تعامل سازنده با روحانیت منطقه به ویژه امام جمعه محترم آن دیار در مسیر ارتقای مدرسه، جذب طلاب جدید و پرورش آنها بذل جهد نمائید.

امید آنکه از حمایت ها و همراهی های مردم مؤمن و متدین، خیرین، روحانیون و مسئولان شهرستان نیز پیوسته بهره مند باشید.

در ضمن لازم است از تلاش های مدیر سابق مدرسه برادر با اخلاص و خدوم جناب حجت الاسلام آقای حیدرنژاد«دام عزه» که همچنان در خدمت طلاب این مدرسه مبارکه خواهند بود صمیمانه تشکر نمایم.

موفقیت شما را در مسیر خدمت به سربازان حضرت ولی عصر ارواحنا فداه از خداوند بزرگ خواستارم.

محمد استوار میمندی

مدیر حوزه علمیه استان فارس

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha