پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
آتش به اختیار

حوزه/ مسئول گروه جهادی آتش به اختیاران از اجرای «طرح شیرخوارگان سربازان کوچک انقلاب» در شرق شهرستان شیراز خبرداد.

حجت الاسلام یوسف مختاری، مسئول گروه جهادی آتش به اختیاران، در گفت‌وگو با خبرنگار «حوزه» در شیراز با اشاره به اجرای طرح شیرخوارگان در شیراز اظهار کرد: با همکاری گروه جهادی فرزندان مکتب حاج قاسم، گروه جهادی "آتش به اختیاران فارس" با تعداد محدودی از طلبه خواهر و برادر با هدف کمک به محرومین در شرق شیراز آغاز به کار کرد و به تدریج با افزایش نیرو و اعتبار در زمینه های فرهنگی نیز برنامه هایی را اجرا کردیم.

وی افزود: درسه ماهه اخیر در زمینه خدمات رسانی مادی ۲۴۰ بسته معیشتی  درب منزل ایتام توزیع شده است.

مسئول گروه جهادی آتش به اختباران در خصوص طرح خدمات رسانی معنوی عنوان کرد: در شرق شیراز در سه نقطه از مناطق محروم مرکز مشاوره با همکاری اداره کل تبلیغات اسلامی استان و سپاه ناحیه احمد ابن موسی (ع) راه اندازی شد، تا خانواده های کم برخوردار که مشکلات آسیب‌های اجتماعی داشته باشند ثبت نام کرده و مشاوره رایگان با حضور اساتید مجرب دانشگاهی و حوزوی برای آنان انجام شود.

حجت‌الاسلام مختاری در ادامه از اجرای طرح "شیرخوارگان سربازان کوچک انقلاب" خبر داد و تصریح کرد: ذیل این طرح، به خانواده هایی که کودکان خوردسال داشته باشند علاوه بر کمک معیشتی شیر خشک و اقلام بهداشتی نیز تحویل داده می‌شود.

وی تصریح کرد: طرح بعدی بحث اشتغال زایی و کارافرینی برای خانوادهای ایتام و نیازمندان است که به همت مردم کارگاه‌های تولیدی تشکیل شده و از سرپرستان نیازمند برای کار در این محل استفاده می‌کنیم.

مسئول گروه جهادی آتش به اختیاران خاطرنشان کرد: در بحث طرح شیرخوارگان، هدف تشویق فرزنداوری است که به خانواده‌های بی بضاعت برای تهیه شیرخشک و لوازم بهداشتی کمک می‌شود. این طرح با کمک اهالی محل و امامان محله در قالب طرح محله همدل با کمک خیرین در حال اجرا است.

این مسول جهادی، در پایان از تعامل و همکاری  مرکز خدمات حوزه علمیه فارس، اداره کل تبلیغات اسلامی فارس، سازمان بسیج طلاب فارس، مدیریت حوزه علمیه فارس و سپاه ناحیه احمدبن موسی شیراز قدردانی کرد.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha