شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
تجلیل

حوزه/ چهار نفر از طلاب مؤسسه آموزش عالی حوزوی مجتهده امین(ره) وابسته به دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان که در دوازدهمین جشنواره علامه حلی(ره) حائز رتبه شده بودند تجلیل شدند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اصفهان، در مراسم تجلیل از برگزیدگان جشنواره علامه حلی(ره) مؤسسه آموزش عالی حوزوی مجتهده امین(ره) که در سالن اجتماعات این مؤسسه و همزمان به صورت آنلاین  برگزار شد، از  خانم ها سیده مریم هاشمی و زهرا صادقی که حایز رتبه سوم کشوری در دوازدهمین جشنواره علامه حلی شده بودند با حضور اساتید راهنمای آنها حجت الاسلام دکتر حمزه علی بهرامی و حجت الاسلام دکتر عبدالرسول احمدیان و همچنین از طلاب،  الهه مهدیان و سمیه فصیحی دارنده رتبه سوم و قابل تحسین دهمین جشنواره استانی علامه حلی(ره) با اهدای هدایایی تقدیر شد.

در ابتدای این مراسم حجت الاسلام و المسلمین محمد قطبی، رئیس دفتر تبلیغات اصفهان با اشاره به اهمیت حضور طلاب در عرصه های مختلف علمی و اجتماعی اظهار داشت: امروز عرصه برای فعالیت طلاب فراهم شده و طلاب با تلاش و کوشش باید توانایی های خود را در علوم اسلامی به بیرون از مرزهای حوزه و کشور ارائه دهند.

وی بر ضرورت معرفی دستاوردهای علمی تأکید کرد و گفت: باید دستاوردهای حوزه در مجامع علمی بروز و ظهور یابد.

در ادامه این مراسم حجت الاسلام و المسلمین عبدالرسول احمدیان، رئیس پژوهشکده الهیات و خانواده دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان به بیان ویژگی های پژوهش موفق پرداخت و گفت: برای داشتن پژوهش موفق باید درجریان علم جدید قرار گرفت و میان پیشینه تحقیقات و نوآوری باید تعادل برقرار کرد. همچنین باید فضای پژوهش را برای طلاب علوم دینی گسترده تر کرد.

در بخش دیگری از این مراسم حجت الاسلام و المسلمین حمزه علی بهرامی، عضو هیئت علمی دانشگاه اصفهان تصریح کرد: شرکت طلاب در عرصه پژوهش های ملی و بین المللی ضروری است و باید بسترهای مناسب این امر توسط نهادهای مسئول فراهم شود.

وی در پایان بر لزوم همکاری مجامع حوزوی و دانشگاهی در عرصه پژوهش تأکید کردند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha