پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۳ شوال ۱۴۴۵ | May 2, 2024
حجت الاسلام قنبری
عکس آرشیوی

حوزه/ حجت‌الاسلام والمسلمین قنبری در آغاز به کار پانزدهمین نشست هیئت رئیسه المصطفی با نمایندگان خارج کشور، موضوع این دوره از نشست را «پژوهش» برشمرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت‌الاسلام والمسلمین قنبری دبیر پانزدهمین نشست هیئت رئیسه المصطفی با نمایندگان خارج کشور، در آغاز پانزدهمین دوره نشست، با بیان اینکه شعار پانزدهمین نشست هیئت رئیسه المصطفی با نمایندگان خارج کشور «پژوهش در المصطفی، فرصت‌ها و چالش‌ها» است، درباره برنامه‌های درنظرگرفته شده در پانزدهمین دوره نشست اظهار داشت: برنامه‌های اصلی این دوره از نشست، در سه نیم‌روز برنامه‌ریزی شده است.

معاون ارتباطات و بین‌الملل، با اشاره به برگزاری جلسات متعدد مسئولان، مدیران و برنامه‌ریزان پانزدهمین نشست هیئت رئیسه المصطفی با نمایندگان خارج کشور، پیش از آغاز نشست، به منظور برگزاری هر چه باشکوه‌تر این دوره، موضوع اصلی پانزدهمین دوره نشست را «پژوهش» عنوان کرد و خاطرنشان ساخت: در روز نخست نشست، که افتتاحیه است، پس از ارائه گزارشی از مصوبات دوره گذشته نشست، از سخنان رئیس جامعةالمصطفی بهره‌مند خواهیم شد.

وی در ادامه، از طرح پذیرش در جامعةالمصطفی با توجه به شیوع بیماری کووید ۱۹ سخن به میان آورد و خاطرنشان ساخت: در شرایط شیوع بیماری، پذیرش ما همانند نهادهای آموزشی دیگر، دچار نوسان شد و خرسندیم که جامعةالمصطفی در زمینه ارائه خدمات آموزشی به صورت آنلاین بسیار پیشرو بوده است و نظام آموزشی جامعةالمصطفی تقویت شد و آموزش المصطفی از نظر کیفیت دچار نقصان نگردید.

دبیر پانزدهمین نشست هیئت رئیسه المصطفی با نمایندگان خارج کشور نمایندگی‌های المصطفی را یکی از درگاه‌های پذیرش دانش‌پژوه برشمرد و با بیان اینکه دانشگاه مجازی المصطفی نیز یکی از این درگاه‌هاست، درباره حوزه‌های تخصصی و رابطین سخن گفت و ابراز داشت: با توجه به اینکه دانشگاه مجازی المصطفی آموزش مجازی را مورد توجه جدی قرار داده است، مقرر شد افرادی که امکان حضور در ایران را ندارند، دوره آموزش زبان فارسی را در دانشگاه مجازی بگذرانند.

حجت‌الاسلام والمسلمین قنبری، در پایان، از اهتمام معاونت پژوهش به در دسترس بودن متون آموزشی در دوره پساکرونا برای متقاضیان بهره‌مندی از خدمات آموزشی جامعةالمصطفی خبر داد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha