سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 14, 2024
دیدار برخط اساتید مدارس حوزه علمیه خواهران هرمزگان با مدیر و معاونان استان

حوزه / مدیر ساماندهی و نظارت مدیریت حوزه علمیه خواهران هرمزگان گفت: برنامه ریزی ها و هماهنگی ها با مدیران مدارس برای برگزاری نشست حصوصی با اساتید مدارس حوزه علمیه خواهران استان انجام شده و تا کنون با ۵۵ استاد دیدار انجام شده است.

خانم طاهره پیشدار، مدیر ساماندهی و نظارت مدیریت حوزه علمیه خواهران هرمزگان، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از هرمزگان، با اشاره به دیدار برخط اساتید مدارس علمیه خواهران استان با مدیر و معاونان استانی اظهار داشت: این نشست به صورت غیرحضوری و به درخواست مدیریت حوزه علمیه خواهران بوده و هر استاد ۳۰ دقیقه به صورت خصوصی با مدیر و معاونان حوزه علمیه خواهران هرمزگان دیدار دارد.

وی افزود: این نشست با هدف نقدیر و تشکر از زحمت های خالصانه مجموعه اساتید حوزه علمیه خواهران هرمزگان و شنیدن دغدغه ها، نظرات و پیشنهادهای ایشان برگزار می شود.

خانم پیشدار بیان کرد: اطلاع و بررسی روش های تدریس اساتید و  رفع نواقص و موانع احنمالی و ایجاد آمادگی بیشتر و بهتر برای ورود به سال تحصیلی جدید نیز یکی دیگر اهداف این نشست ها است.

وی در پایان یادآور شد: دیدار اساتید با مدیر و معاونان حوزه علمیه خواهران هرمزگان از اول خرداد آغاز و تا پایان تیر ماه ادامه داشته و پس از پایان جلسات با اساتید، نشست آنلاین با کادر و مسئولان مدارس نیز مد نظر است.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha