چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
قرآن دوست دارد

حوزه/ رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: همزمان با سراسر کشور طرح «من قرآن را دوست دارم» در بستر فضای مجازی در اصفهان اجرایی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اصفهان، به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، حمید بخشی با اشاره به اجرای طرح نهضت ملی روخوانی قرآن کریم با عنوان «من قرآن را دوست دارم» به همت اعتاب مقدسه و بقاع متبرکه ایران اسلامی اظهار داشت: دبیرخانه این طرح در مرکز قرآن کریم آستان قدس رضوی مستقر شده است.

وی با بیان اینکه طرح «من قرآن را دوست دارم» به صورت خودآموز و همراه با معلم پشتیبان اجرایی می‌شود، ابراز داشت: همه آموزش‌های این طرح نیز در بستر فضای مجازی است.

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان اصفهان با بیان اینکه متقاضیان برای ثبت‌نام در این طرح می‌توانند از طریق سایت دبیرخانه به نشانی Quranlove.net اقدام کنند، ادامه داد: در این طرح قرار است حداقل جامعه یک میلیون نفری بالای هشت سال روخوانی قرآن را به صورت صحیح آموزش ببینند.

وی افزود: از مزایای در نظر گرفته شده برای طرح، علاوه بر قرعه کشی به صورت هفتگی و اعطای جوایز نفیس نقدی، اعطای گواهینامه به قبول شدگان خواهد بود.

بخشی با بیان اینکه زمان شروع ثبت‌نام در طرح «من قرآن را دوست دارم» از اول تیر ماه همزمان با میلاد امام رضا(ع) آغاز شده است، ابراز داشت: ثبت‌نام در این طرح همچنان ادامه دارد.

وی افزود: برای استفاده حداکثری افراد جامعه برای اجرای این امر رایزنی‌هایی را با مراکز قرآنی، امامزادگان و دیگر مراکز فرهنگی برای مشارکت بیشتر در دستور کار داریم.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نازنین زهرا IR ۱۰:۵۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۱
    0 0
    خوب