چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
تصاویر /نشست بصیرتی در مدرسه علمیه آیت الله آخوند با حضور حجت الاسلام والمسلمین فلاحی

حوزه/ نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: با پیگیری های صورت گرفته از مجموعه وزرات خانه بهداشت و درمان و اهمیت دسترسی راحت مردم منطقه فامنین به خدمات درمانی، بخش دیالیز و اورژانس بیمارستان فامنین اواخر تیرماه امسال به بهره برداری خواهد رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، حجت الاسلام والمسلمین احمد حسین فلاحی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اعلام خبر افتتاح بخش دیالیز و اورژانس بیمارستان فامنین در اواخر تیرماه، اظهارداشت: با پیگیری‌های صورت گرفته از مجموعه وزرات بهداشت و درمان و اهمیت دسترسی راحت مردم منطقه فامنین به خدمات درمانی خصوصا بیماران کلیوی، بخش دیالیز و اورژانس بیمارستان فامنین اواخر تیرماه امسال به بهره برداری خواهد رسید.

وی افزود: در مدتی که پروژه به دانشگاه علوم پزشکی واگذار شد شاهد پیشرفت خوبی بوده‌ایم و لذا فرایند کار در مراحل پایانی قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه شهرستان فامنین محرومیت‌هایی در بحث درمان در منطقه دارد، یادآور شد: از آنجایی که بیماران دیالیزی منطقه، برای درمان باید به شهرستان‌های کبودراهنگ یا همدان مراجعه می‌کردند، بنابراین ایجاد این مرکز در دستور کار قرار گرفت و امیدواریم با راه‌اندازی این قسمت، مشکلات این عزیزان نیز مرتفع شود.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha