دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024

حوزه/ فرماندار قم گفت: در حوزه اطلاع رسانی و استفاده از مساعدت روحانیون در مساجد در توجه مردم و همراه سازی آن ها در امر واکسیناسیون تاثیرگذار است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، مرتضی حیدری صبح امروز در ستاد مبارزه با کرونای استان قم که در استانداری برگزار شد، با تاکید بر اینکه اهتمام مسئولان بهداشت استان به موضوع کرونا قابل تقدیر است، عنوان کرد:حتی در ایام انتخابات نیز جلسات ما در زمینه کرونا تعطیل نشد.

وی با بیان اینکه ویروس جدید باید برای مردم شناخته شده باشد، افزود: متاسفانه اطلاعات خاصی از ویروس دلتا به مردم داده نمی شود و ما از مسئولین دانشگاه علوم پزشکی درخواست کرده ایم که اطلاعات دقیق تری از این ویروس به مردم ارائه دهند.

فرماندار قم تردید مردم درباره عوارض واکسن کرونا را موردتوجه قرار داد و عنوان کرد: یکی از نیازهای فعلی ما توسعه واکسیناسیون بوده و هنوز برای مردم شک و شبهه وجود دارد که چه عوارضی در پی این واکسن ها نهفته است.

حیدری یادآور شد: تغییر ادبیات و تکیه بر باورهای ایدئولوژیکی می تواند مردم را در همراه شدن با واکسیناسیون می تواند موثر باشد.

وی ادامه داد: در حوزه اطلاع رسانی و استفاده از مساعدت روحانیون در مساجد در توجه مردم و همراه سازی آن ها در امر واکسیناسیون تاثیرگذار است.

فرماندار قم تاکید کرد: تکیه کردن بر باورهای مردم می تواند یکی از موثر ترین راه ها برای مجاب کردن در همراهی واکسیناسیون باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha