چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
آزمون

حوزه/ حجت الاسلام شریف زاده گفت: تعداد طلاب پایه یک تا ۱۰ که مجاز به شرکت در آزمون های نیمسال دوم ۹۹-۱۴۰۰ حوزه علمیه اصفهان هستن، قریب به ۴هزار و ۵۰۰نفر هستند.

حجت الاسلام کمال شریف زاده، مسئول امتحانات حوزه علمیه اصفهان، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اصفهان، اظهار کرد: امتحانات نیمسال دوم ۹۹-۱۴۰۰ از ۸ خرداد ماه آغاز شد و پیش از انتخابات ۱۴۰۰ سه روز امتحانات برگزار شد.

وی بیان کرد: البته این دروس، جنبی بوده و به صورت آنلاین از طریق سامانه آزمون های آنلاین برگزار شد، اما امتحانات دروس اصلی حوزه علمیه اصفهان از ۱۲ تیرماه ۱۴۰۰ به صورت رسمی آغاز شده و در دو شکل آنلاین و متمرکز (حضوری) برگزار می شود.

مسئول امتحانات حوزه علمیه اصفهان تصریح کرد: در آزمون پایان سال ۹۹-۱۴۰۰، طلاب می توانند به صورت اختیاری هم به شکل آنلاین و یا به شکل تشریحی و کتبی براساس مصوبه شورای عالی آموزش حوزه علمیه اصفهان آزمون دهند.

وی تاکید کرد: امسال برای طلاب این شرایط نیز فراهم شده که بتوانند آزمون های خود  را در مدارس به صورت آنلاین امتحان بدهند و چنانچه مشکل فنی چون قطعی اینترنت و برق ایجاد شود با هماهنگی مسئولین مربوطه به شکل کتبی و تشریحی امتحان بدهند.

حجت الاسلام شریف زاده عنوان کرد: تعداد طلاب پایه یک تا ۱۰ که مجاز به شرکت در آزمون های نیمسال دوم ۹۹-۱۴۰۰ حوزه علمیه اصفهان هستند قریب به ۴هزار و ۵۰۰نفر هستند، همچنین نزدیک به ۲۵ هزار رکورد آزمون درس نیز برگزار می شود که هر طلبه می تواند یک یا چندین درس را آزمون بدهد.

وی بیان کرد: همه مدارس شهراصفهان و شهرستان های اصفهان حوزه های امتحانی هستند و امسال بنابر شرایط خاص ۳۸ حوزه امتحانی میزبان طلاب برای دادن آزمون بوده است.

مسئول امتحانات حوزه علمیه اصفهان اذعان داشت: هر طلبه که به صورت آنلاین آزمون خود را می دهد، بلافاصله پس از پایان آزمون، نمره خود را مشاهده می کند، ولی نتایج نهایی آزمون هر طلبه در هفته اول مرداد ماه پس از اضافه نمودن نمرات کلاسی خواهد بود.

وی یادآور شد: روز پایانی آزمون های نمیسال دوم ۹۹-۱۴۰۰ روز پنج شنبه مورخ ۲۷ تیرماه خواهد، همچنین برای هر آزمون آنلاین ۴۰-۲۵ سوال تستی طراحی شده که هر طلبه باید حتما ۲۰ سوال از آنها را پاسخ دهد.

حجت الاسلام شریف زاده، خاطرنشان کرد: امتحانات جبرانی حوزه علمیه اصفهان در شهریورماه برگزار می شود و فقط طلابی مجاز به شرکت در این امتحانات شهریورماه هستند که در آزمون های تیرماه شرکت کرده و نمره قبولی کسب نکرده یا غیبت داشته و غیبت آنها مجاز باشد.

وی در پایان متذکر شد: طلابی که قصد منتخب شدن در عرصه استعدادهای برتر و نخبگان حوزه علمیه اصفهان را دارند حتما باید در آزمون های پایان سال به صورت تشریحی شرکت کنند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha