دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
دکتر سرمست، استاندار قم

حوزه/استاندار قم گفت: در برنامه های محرم و صفر سال جاری لازم است که این پیشگیری ها با هماهنگی هیئات مذهبی و سازمان تبلیغات اسلامی انجام شود و سازمان تبلیغات اسلامی نقش محوری در این زمینه را دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، بهرام سرمست صبح امروز در نود و چهارمین جلسه ستاد مبارزه با کرونا که در استانداری قم برگزار شد، اظهار داشت: اینکه روزهای پایانی دولت است، دلیل نمی شود مدیران استان روند کار خود را کند کنند، اتفاقا باید در این روزهای پایانی به رفع نواقص پرداخته شود.

وی با بیان اینکه حتی یک فوتی کرونایی برای ما دردناک است، افزود: علی رغم همه محدودیت هایی که در قم وجود داشته، رتبه 24 کشوری در زمینه ابتلای مردم به کرونا قابل قبول بوده است.

استاندار قم با اشاره به خیزش موج پنجم کرونا در جنوب کشور گفت: ما باید عملکردهای پیشگیرانه را داشته باشیم، مسئولین مرکز بهداشت هم برای برنامه ریزی های دقیق باید گزارش ها را به صورت واقع بینانه و بدون تعارف بیان کنند.

سرمست اضافه کرد: متاسفانه در بخش های مختلف شاهد کاهش استفاده از ماسک هستیم و در شرایط فعلی که هنوز واکسیناسیون انجام نشده است، باید روی رعایت پروتکل ها متمرکز باشیم.

وی برنامه های محرم و صفر در سایه کرونا را موردتوجه قرار داد و تصریح کرد: در زمینه مراسم های محرم و صفر، در سال گذشته سعی کردیم که پروتکل های لازم را اجرا کنیم.

استاندار قم ادامه داد: در سال جاری نیز لازم است که این پیشگیری ها با هماهنگی هیئات مذهبی و سازمان تبلیغات اسلامی انجام شود و سازمان تبلیغات اسلامی نقش محوری در این زمینه را دارد.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha