چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
تقدیر مدیر تبلیغات اسلامی شوش دانیال از مبلغین مدرسه علمیه الزهرا(س)

حوزه/ مدیر تبلیغات شهرستان شوش با حضور در مدرسه علمیه الزهرا(س) سخنرانی و از مبلغین فعال و پویا تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خوزستان، مدیر تبلیغات اسلامی شوش دانیال با حضور در مدرسه علمیه الزهرا(س) از مبلغین فعال و پویای این مدرسه تقدیر و تشکر کرد.

در این مراسم حجت‌الاسلام عارف آل کثیر، در بیان فعالیت‌های تبلیغی خواهران گفت: فعالیت‌های خواهران به‌خصوص از سال ۹۸ به بعد، علی‌رغم همه فعالیت‌ها، شاهد حضور فعال‌تر و پر ثمرتر در همه صحنه‌های فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی بودیم و این امر نشان از مدیریت مثبت و سخت‌کوشی دارد که ثمره آن به بار نشسته است.

وی در ادامه گفت: سوای از سختی کار تبلیغ برای خواهران، آنان بدون امکانات، دست‌خالی و بدون خدا قوتی از جانب ما، همیشه و مجاهدانه پا در عرصه تبلیغ گذاشتند؛ لذا بی‌انصافی است که قدردان زحمات آن‌ها نباشیم؛ هرچند قادر به قدردانی رسالت زینبی آن‌ها نیستیم.

مدیر تبلیغات اسلامی شوش دانیال افزود: با توجه به در پیش داشتن اعیاد و مراسم محرم، لازم است هم‌افزایی میان دستگاه‌های متولی  وجود داشته باشد تا بتوان به بهترین نحو رسالت خود را اجرا کرد.

حجت‌الاسلام آل کثیر، اظهارداشت: هرچند به خاطر کرونا یک ‌فاصله‌ای در راستای هم‌افزایی صورت گرفته، اما با همفکری، همراهی و مشورت چندجانبه، مطمئناً برنامه‌ها به بهترین شکل پیش خواهد رفت.

وی در پایان گفت: نه‌تنها اختلاف و ناهماهنگی میان سازمان تبلیغات و مدرسه علمیه وجود ندارد، بلکه اشتراک و یکی بودن در همه مسائل مشهود و ملموس بوده و این به برکت خلوص خواهرانی است که مجاهدانه و خالصانه رسالت خود را همچنان ادامه می‌دهند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha