جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
تصاویر/  نشست شورای سیاستگذاری جشنواره علامه حلی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین مقیمی حاجی اظهار داشت: دبیرخانه های استان های قزوین، هرمزگان و اصفهان سه دبیرخانه نمونه دوازدهمین دوره جشنواره علامه حلی بر پایه شاخص های مختلف انتخاب شدند و مورد تقدیر واقع خواهند شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین ابوالقاسم مقیمی حاجی رئیس شورای سیاستگذاری جشنواره علامه حلی در جلسه این شورا و مراسم تقدیر از دبیرخانه های برتر دوازدهمین دوره این جشنواره گفت: بحمدالله دوره دوازدهم جشنواره علامه حلی در قالب های مختلف استانی و سراسری با حضور خواهران و برادران برگزار شد؛ خوشبختانه رقابت ها در استان ها به خوبی شکل گرفت و از منتخبین نیز تقدیر به عمل آمد.

وی ادامه داد: ما در حال حاضر برنامه های مختلف آموزشی در حوزه پژوهش داریم.

معاون پژوهش حوزه های علمیه خاطرنشان کرد: پیشنهاد این است که در سال پیش رو در خدمت حجت الاسلام والمسلمین مازنی به عنوان دبیر جشنواره باشیم.

وی گفت: جشنواره مدرسه ای و توسعه آن افق پیش روی ماست و امسال می خواهیم آمار مدارسی که جشنواره علامه حلی در آن ها برگزار می شود افزایش داشته باشد.

حجت الاسلام والمسلمین مقیمی حاجی تصریح کرد: آسیب شناسی جریان کلان جشنواره علامه حلی به جهت ارتقای سطح آن یکی دیگر از مطالبات شورای سیاست گذاری این جشنواره از دبیرخانه آن می باشد.

وی افزود: ارتقای سطح ارزیابی ها یکی دیگر از مطالبات شورای سیاست گذاری جشنواره علامه حلی است؛ می بایست کیفیت ارزیابی ها افزایش یابد و تجربیات آن ها به شهرستان ها منتقل گردد.

رئیس شورای سیاستگذاری جشنواره علامه حلی بیان داشت: هدف اصلی جشنواره علامه حلی توسعه و ترویج امر پژوهش در حوزه های علمیه است؛ تقدیر از دبیرخانه های نمونه نیز که جدیداً به برنامه های این جشنواره افزوده شده با همین اهداف می باشد.

وی گفت: ما در حال تربیت افرادی در داخل خود مدارس علمیه برای انجام ارزیابی آثار علمی هستیم.

حجت الاسلام والمسلمین مقیمی حاجی اظهار داشت: دبیرخانه های استان های قزوین، هرمزگان و اصفهان سه دبیرخانه نمونه دوازدهمین دوره جشنواره علامه حلی بر پایه شاخص های مختلف انتخاب شدند و مورد تقدیر واقع خواهند شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در افق چندساله در نظر داریم که آثار پژوهشی که به جشنواره علامه حلی ارسال می گردد قبل از هرچیز در مرحله مدرسه ای شرکت داده شده و مورد ارزیابی قرار گیرند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha