جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
تصاویر/  نشست شورای سیاستگذاری جشنواره علامه حلی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین مازنی گفت: برای شناسایی دبیرخانه های برتر ده شاخص همچون سرانه آثار دریافتی استان، سرانه آثار راه یافته به ارزیابی تفصیلی، کسب رتبه کشوری توسط طلاب استان، فاصله معدل نمره استان با نمره کشوری، حضور دبیر در مدارس، استفاده از ابزارهای رسانه ای روز، رعایت دستورالعمل ها و برگزاری مراسم پایانی تعریف شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین محمد صالح مازنی در جلسه شورای سیاست گذاری جشنواره علامه حلی و مراسم تقدیر از دبیرخانه های برتر دوازدهمین دوره این جشنواره گفت: در دوره دوازدهم سعی کردیم آیین نامه ها را بصورت دقیق‌تر اجرا کنیم و علی رغم وجود بیماری کرونا توانستیم جلسات گروه های ارزیابی را به صورت جدی برگزار نماییم.

حجت الاسلام والمسلمین مازنی تصریح کرد: در هر دوره ای باید گروه های جشنواره شکل بگیرند؛ مسئله ای که در این زمینه مهم است توانمندی فرد مدیر گروه می باشد؛ مدیر می تواند از خواهران و یا برادران باشد.

وی افزود: جشنواره علامه حلی از سال ۱۳۸۶ آغاز به کار کرد؛ در دوره های اول فقط با همکاری چند استان این جشنواره را برگزار کردیم؛ اما در سال های اخیر در تمام استان جشنواره علامه حلی در حال برگزاری است.

مدیر ترویج پژوهش حوزه های علمیه بیان داشت: تلاش ما این است که رویداد علمی جشنواره علامه حلی را در تمام مدارس کشور شاهد باشیم.

وی گفت: از دوره دوازدهم توانستیم طرح دبیرخانه برتر را به تصویب و اجرا در آوریم؛ بدینوسیله تلاش شد از دبیرخانه های استانی نمونه تقدیر به عمل آید؛ این اقدام در دوره سیزدهم جشنواره در مراسم اختتامیه صورت می گیرد.

حجت الاسلام والمسلمین مازنی اظهار کرد: برای شناسایی دبیرخانه های برتر ده شاخص همچون سرانه آثار دریافتی استان، سرانه آثار راه یافته به ارزیابی تفصیلی، کسب رتبه کشوری توسط طلاب استان، فاصله معدل نمره استان با نمره کشوری، حضور دبیر در مدارس، استفاده از ابزارهای رسانه ای روز، رعایت دستورالعمل ها و برگزاری مراسم پایانی تعریف شد؛ بر اساس این ده شاخص و به طور مجموع سه دبیرخانه استانی قزوین، هرمزگان و اصفهان به ترتیب حائز رتبه های اول تا سوم و به عنوان دبیرخانه های نمونه انتخاب شدند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha