جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
شفیعی شاد قزوین

حوزه / دبیر برگزاری ستاد نماز جمعه قزوین گفت: اقبال به نماز جمعه دشمن را ناامید و ناکام می‌کند؛ چراکه با اقامه نماز جمعه نقشه آن‌ها نقش بر آب می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، علی شفیعی شاد در مراسم اختتامیه چهلمین سالگرد اقامه نماز جمعه استان قزوین، گفت: بنا به فرموده امام راحل(ره) نماز جمعه حج فقرا و مستمندان است و بعنوان یک فریضه دینی با تکیه بر دو مقوله تقوا و پرهیزکاری و سیاست‌های روز ایران و جهان برگزار می‌گردد.

شفیعی شاد خاطرنشان کرد: حضور گسترده مردم متدین ایران اسلامی در نمازهای جمعه تأییدی بر این مدعاست که نماز جمعه پس از کنگره عظیم حج دومین اجتماع بزرگ دینی و مذهبی جهان اسلام بشمار می‌رود.

دبیر ستاد برگزاری نماز جمعه قزوین بیان کرد: اگر تداوم آرمان‌های انقلاب را می خواهیم باید نماز جمعه را باشکوه برگزار کنیم؛ چرا که نماز جمعه پایگاه استمرار و دوام نظام اسلامی است.

وی ادامه داد: این نماز عبادی سیاسی یاریگر و نگهدار انقلاب ونظام جمهوری اسلامی است و موجب تحکیم وحدت در جامعه می شود.

وی اظهار کرد: مسئولان خادم مردم بوده و نماز جمعه نیز با حضور مردم می تواند پایگاهی برای انعکاس مسایل مردم به آنها باشد.

دبیر ستاد برگزاری نماز جمعه قزوین عنوان کرد: پایگاه‌های نماز جمعه قرارگاه‌های فرهنگی برای ترویج مکتب امام راحل و راه شهدا هستند.

وی ادامه داد: اقبال به نماز جمعه دشمنان  را ناامید و ناکام می‌کند؛ چراکه با اقامه نماز جمعه نقشه آن‌ها نقش بر آب می‌شود.

شفیعی شاد،  بیان کرد: إن‌شاءالله با فرماندهی امام جمعه محترم بتوانیم قرارگاه فرهنگی نماز جمعه را راه اندازی کرده و هرچه بیشتر و بهتر فضای نماز جمعه و نقش این مهم را در جامعه تبیین و قدم های جدی را در این حوزه برداریم.

 انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha