جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
نماز جمعه

مدیر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه در استان همدان با بیان اینکه برگزاری نماز جمعه در سراسر استان، با نظر کارشناسی ستاد استانی مقابله با کرونا می‌باشد، گفت: با فراهم کردن زیر ساخت‌های لازم و شیوه نامه‌های بهداشتی زیر نظر دانشگاه علوم پزشکی همدان، نماز جمعه این هفته ۱۸ تیر ۱۴۰۰ در سراسر استان اقامه خواهد شد.

حجت الاسلام محمد مولائی، مدیر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه در استان همدان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، با اشاره به استمرار برگزاری نماز جمعه در سراسر استان همدان، اظهار داشت: از روز اول شیوع ویروس کرونا برگزاری و یا عدم برگزاری نماز جمعه با نظر کارشناسی ستاد استانی و کشوری مقابله با کرونا بوده و تا به امروز نیز این موضوع ادامه دارد.

وی افزود: با توجه به شرایط موجود و فراهم کردن زیر ساخت‌های لازم و شیوه نامه‌های بهداشتی مورد نظر دانشگاه علوم پزشکی و ستاد کرونا، نماز جمعه این هفته ۱۸ تیر در سراسر استان اقامه خواهد شد.

مدیر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان همدان با درخواست از نمازگزاران برای رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی، گفت: حفظ فاصله اجتماعی، استفاده از ماسک و مواد ضد عفونی، همراه داشتن مهر و سجاده شخصی از جمله اقداماتی است که در طول برگزاری نماز جمعه نمازگزاران باید آن را رعایت کنند.

گفتنی است، نماز جمعه این هفته همدان به امامت نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان اقامه خواهد شد.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha