جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تصاویر / نشست علمی حوزه درخصوص تحولات کشور افغانستان

حوزه/ نشست مسئولین حوزه علمیه قم از سوی مرکز ارتباطات و امور بین الملل حوزه و با موضوع بررسی تحولات اخیر افغانستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، نشست مسئولین حوزه علمیه قم از سوی مرکز ارتباطات و امور بین الملل حوزه های علمیه و با موضوع بررسی تحولات اخیر افغانستان در سالن جلسات آیت الله حائری مرکز مدیریت در قم برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین سید مفید حسینی کوهساری مسئول مرکز ارتباطات و امور بین الملل حوزه های علمیه در این نشست گفت: در این روزها چالش ها و حرف های ضد و نقیضی در فضای مجازی در حال طرح شدن است که جا دارد حوزه علمیه در این موارد پاسخ و موضع خود را مشخص کند تا برای افراد و گروه های مختلفی راهگشا باشد.

وی افزود: حفظ امنیت مرزهای ایران خط قرمز نظام جمهوری اسلامی ایران است.

حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالحمید ثابت نماینده جامعة المصطفی العالمیه سپس گفت: در مورد وضعیت فعلی افغانستان مباحث متنوعی مطرح است؛ شناخت خود مردم افغانستان، تاریخ افغانستان و گروه های سیاسی که در سال های اخیر در این کشور شکل گرفته اند می تواند ما را در تحلیل دقیق یاری کند.

سایر مسئولین حوزوی حاضر در این نشست نیز به بیان نظرات، تحلیل ها و پیشنهادات خود در قبال مسئله افغانستان و تحولات اخیر این کشور پرداختند و بر جلوگیری از تنش و خشونت  و همچنین کمک به ثبات در این کشور تأکید نمودند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • هادی IR ۱۵:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۲
    0 0
    و نتیجه ؟