جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام حسین داوری دبیر اجرایی دوره تربیت مشاور حوزه علمیه کرمانشاه

حوزه/ حجت الاسلام داوری از برگزاری دوره تخصصی تربیت مشاور در حوزه علمیه کرمانشاه با شرکت حدود ۳۰ نفر از طلاب خواهر و برادر در این دوره و حضور اساتید اعزامی از قم، با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی خبر داد.

حجت الاسلام حسین داوری، دبیر اجرایی دوره تربیت مشاور حوزه علمیه کرمانشاه، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، با اشاره به برپایی دوره تخصصی تربیت مشاور، اظهارداشت: هدف از اجرای این دوره آشنایی طلاب با مبانی، اصول، کارکردهای روانشناسی و مشاوره در حوزه فردی، اجتماعی دانست.  

وی در ادامه افزود: این دوره شامل ۱۰ سرفصل و موضوعات روانشناسی عمومی، مهارت‌های مشاوره، فرزند پروری، آشنایی با آزمون‌های روانشناختی و...، به مدت ۱۰ هفته به‌طول می انجامد.

حجت الاسلام داوری، در خصوص تقسیم بندی کلاس های دوره، بیان کرد: در این دوره از میان حدود ۱۰۰ نفر از طلاب خواهر و برادر که به مصاحبه دعوت شده بودند، تنها ۳۰ نفر موفق شدند در آزمون مصاحبه نمره قبولی را جهت شرکت در دوره کسب کنند.

دبیر اجرایی دوره تربیت مشاوره حوزه علمیه کرمانشاه خاطر نشان کرد: مباحث مربوط به مشاوره این دوره می تواند بخشی از نیازهای حوزه علمیه استان، خانواده طلاب، اقشار متدین را تأمین نماید.

وی در پایان گفت: به فضل الهی به دنبال استقبال حوزویان عزیز کرمانشاهی از مباحث مشاوره، راه اندازی رشته مشاوره اسلامی در سطح ۳ در این استان، می تواند گام موثری در تحکیم آشنایی با مبانی مشاوره اسلامی بردارد.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha