جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام نبی زاده ، رییس سازمان تبلیغات اسلامی خوزستان

حوزه/ حجت‌الاسلام نبی زاده گفت: اگر دولت و حتی شوراهای شهرها در طرح‌های محله‌محور سرمایه‌گذاری کند، قطعاً تحولات چشمگیری به دنبال خواهیم داشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، حجت‌الاسلام محمدمهدی نبی زاده، مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان، در مراسم داوری نهایی طرح‌های برگزیده مهرواره محله همدل، ضمن تقدیر از زحمات عوامل اجرایی و هیئت‌داوران و نیز شرکت‌کنندگان در این مهرواره اظهارداشت: مهرواره محله همدل کار بسیار ارزشمندی است و ما اگر بخواهیم در آینده یک مدل از حکمرانی شیعی را پایه‌گذاری کنیم، مرکز این حکمرانی قطعاً مساجد خواهند بود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان، تصریح کرد: مساجد منشأ تحول در محلات بوده و به‌تبع آن تحول در محلات، تحول در جامعه را در پی خواهد داشت.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: خوزستان با ۱۳۱۸ مسئله حل شده در محلات مختلف این استان پهناور، توانست در صدر استان‌های کشور قرار گیرد.

حجت‌الاسلام نبی زاده، در پایان یادآور شد: ما به این‌گونه اقدامات ارزشمند همچون آب برای فرد تشنه محتاج هستیم؛ اگر دولت و حتی شوراهای شهرها این مدل را در پیش بگیرد و در طرح‌های محله محور سرمایه‌گذاری شود، قطعاً تحولات چشمگیری به دنبال خواهیم داشت.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha