چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ |۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 17, 2024
حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای

حوزه/ رئیس قوه قضائیه از دادگستری شهرستان قدس بازدید و با مراجعه کنندگان به این واحد قضائی و همچنین قضات و کارکنان گفت‌وگو کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، حجت الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای، امروز (شنبه ۱۹ تیر) در اولین برنامه میدانی خود و در راستای بازدید و سرکشی از محاکم قضائی در جایگاه ریاست قوه قضائیه، از دادگستری شهرستان قدس بازدید کرد.

رئیس قوه قضائیه در این بازدید به صورت چهره به چهره با برخی از مردم و مراجعه کنندگان گفت‌وگو کرده و از مشکلات آن‌ها مطلع شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای همچنین در گفت‌وگو با برخی قضات و کارکنان دادگستری شهرستان قدس، در جریان آمار ورودی پرونده‌ها، روند و مدت زمان رسیدگی به پرونده‌ها و مشکلات موجود در روند رسیدگی‌ها قرار گرفت.

حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای در جریان بازدید از دادگستری شهرستان قدس اظهار کرد: قرار بازداشت موقت تا آنجایی که ضرورت دارد صادر نشود و آن‌هایی هم که ضروری است با ملاحظه دقیق قانون باشد.

رئیس قوه قضائیه در ادامه تاکید کرد: در اینگونه موارد بازداشت موقت هم پرونده‌ها باید زودتر و سریعتر رسیدگی شود تا زمان بازداشت کمتر شود.

حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای همچنین دستور داد: پرونده اراضی وقفی شهرستان قدس به صورت ویژه مورد بررسی قرار گیرد.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha