جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام رضوانی قزوین

حوزه / امام جمعه شهرستان بویین زهرا گفت: فاصله میان تولید برق در کشور تا میزان مصرف آن بسیار زیاد بوده و لازم است در اسرع وقت این امر ساماندهی شود؛ چرا که قطع برق در کشور موضوع غیر قابل توجیه و دفاع است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام اسدالله رضوانی، امام جمعه شهرستان بویین زهرا، ظهر امروز در دیدار با جمعی از مسئولین شهرستان بویین زهرا گفت: کاهش نزولات آسمانی در زمستان گذشته و بهار سال جاری و خشکسالی بی سابقه در کشور منجر شده تا تولید نیروگاه های برق آبی با محدودیت مواجه شود.

حجت الاسلام رضوانی خاطرنشان کرد: با توجه به این شرایط مردم هم تکلیف دارند در مصرف آب و برق  قناعت و الگوی های مصرف را رعایت کنند.

وی ادامه داد: فاصله میان تولید برق در کشور تا میزان مصرف آن بسیار زیاد بوده و لازم است در اسرع وقت این امر ساماندهی شود؛ چرا که قطع برق در کشور موضوع غیر قابل توجیه و دفاع است.

امام جمعه شهرستان بویین زهرا عنوان کرد: دشمن در صدد است تا مطالبات عمومی مردم را به شکل آشوب جلوه دهد و نهایتا آن را به سمت آشوب های غیر قابل کنترل پیش ببرد.

حجت الاسلام رضوانی بیان کرد: رسانه های غربی علیرغم میلی باطنی اذعان داشته اند که با روی کار آمدن حجت‌الاسلام و المسلمین رئیسی، زمینه برای هم افزایی داخلی و اقتدار این کشور در حوزه بین المللی فراهم خواهد شد.

وی ادامه داد: دولت جدید مسیر بسیار سختی را در راستای حل مشکلات به وجود آمده در دولت قبل را بر سر راه خود خواهد داشت که امیدواریم با همدلی وهمراهی همه اقشار بتوانیم مسائل مربوط به وضعیت اقتصادی و معیشتی را مرتفع نماییم.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha