جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
رضا نوری

حوزه/ امام‌جمعه بجنورد بر احیا و اجرای کارکردهای چندگانه مساجد تأکید کرد و گفت: مساجد باید با فعالیت‌های مختلف، مسائل سیاسی، اجتماعی و دینی را به مردم و جامعه منتقل کنند و فعالیت آن‌ها در طول سال و به غیر از ماه‌های محرم و صفر و رمضان، تنها به برگزاری نماز جماعت خلاصه نشود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام والمسلمین رضا نوری، نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی، امروز در نشست با مسئولان مرکز رسیدگی به امور مساجد، با اشاره به افزایش میزان شیوع ویروس کرونا و روند صعودی شمار مبتلایان به این بیماری و موارد بستری در استان، بر اهتمام و اجرای دقیق شیوه‌نامه‌های بهداشتی مقابله با کرونا از سوی همه افراد و گروه‌ها تأکید کرد.

وی با بیان اینکه همه ما مکلف به تبعیت از قوانین و دستورالعمل‌های ستاد مقابله با کرونا هستیم، افزود: رهبر معظم انقلاب خود را مکلف به اجرای شیوه‌نامه‌های ستاد ملی مبارزه با کرونا می‌دانند و ما هم در نهادهای مذهبی و فرهنگی با مسئولان بهداشتی و درمانی همکاری و همراهی می‌کنیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین نوری در ادامه بر ضرورت حضور امام جماعت در همه مساجد تأکید کرد و گفت: همه مساجد استان حتماً باید دارای امام جماعت باشند و پسندیده نیست که مسجدی فعال باشد اما امام جماعت نداشته باشد.

امام‌جمعه بجنورد همچنین بر احیا و اجرای کارکردهای چندگانه مساجد تأکید و اظهار کرد: مساجد باید با فعالیت‌های مختلف، مسائل سیاسی، اجتماعی و دینی را به مردم و جامعه منتقل کنند و فعالیت آن‌ها در طول سال و به غیر از ماه‌های محرم و صفر و رمضان، تنها به برگزاری نماز جماعت خلاصه نشود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha