جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۴ شوال ۱۴۴۵ | May 3, 2024
بازدید رئیس دفتر تبلیغات اسلامی خوزستان از مدرسه علمیه امام هادی(ع) اهواز

حوزه/ حجت‌الاسلام دبیری فرد، با حضور در مدرسه علمیه امام هادی علیه‌السلام اهواز از این مدرسه بازدید و از نزدیک در جریان آخرین فعالیت‌های آموزشی و تبلیغی آن قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، حجت‌الاسلام محمد دبیری فرد، رئیس دفتر تبلیغات اسلامی خوزستان با حضور در مدرسه علمیه امام هادی علیه‌السلام اهواز از این مدرسه بازدید و از نزدیک در جریان آخرین فعالیت‌های آموزشی و تبلیغی آن قرار گرفت.

در این نشست، حجت‌الاسلام سید محمدرضا حسن‌زاده، مدیر مدرسه علمیه امام هادی(ع) اهواز، با اشاره به برگزاری کارگاه تخصصی فقه و اصول در این مدرسه علمیه، از سال گذشته و ادامه یافتن آن در سال جاری به‌صورت مجازی، اظهارداشت: به همت معاونت پژوهش مدرسه علمیه امام هادی(ع)، از سال گذشته کارگاه‌های تخصصی فقه و اصول ویژه طلاب سطح ۲ در دستور کار قرار گرفته که امسال نیز با توجه به شیوع بیماری کرونا این کارگاه به‌صورت مجازی ادامه پیدا می‌کند.

وی با اشاره به انجام فعالیت‌های جهادی طلاب مدرسه علمیه امام هادی(ع) افزود: طلاب این مدرسه علمیه از ابتدای شیوع ویروس کرونا، با حضور در کارگاه‌های تولید ماسک، شیلد و دستکش به فعالیت‌های جهادی می‌پردازند. همچنین در کنار این فعالیت‌ها با شناسایی خانواده‌های کم برخوردار، به آن‌ها بسته‌های غذایی و معیشتی اهدا می‌شود.

برگزاری دوره‌های تابستانه علمی، تبلیغ در مساجد، حضور در فضای مجازی، همکاری با مرکز مشاوره حیات طیبه از دیگر فعالیت‌های این مدرسه عنوان شد.

همچنین حجت‌الاسلام دبیری فرد، گفت: تأکید ما بر انجام طرح‌ها و پروژه‌های معین و محدود با نگاه به اهداف مشخص است تا بتوانیم به شکل گام‌به‌گام به سمت اهداف حرکت کنیم.

وی انسجام در برنامه‌ریزی را از ضرورت‌ها برشمرد و محورهای آموزش‌های کاربردی، فرهنگی تبلیغی و رسانه و فضای مجازی را مورد تأکید قرار داد و آمادگی دفتر تبلیغات اسلامی در برگزاری دوره‌های فن خطابه و رثاء، روانشناسی تبلیغ و شیعه شناسی برای طلاب این مدرسه را اعلام کرد.

گفتنی است، در این نشست مقرر شد با برنامه‌ریزی منسجم بسته جامع آموزشی، تبلیغی و رسانه‌ای تدوین گردد.

لازم به ذکر است این مدرسه علمیه در سال ۱۳۹۲ زیر نظر آیت‌الله سید ابوالحسن حسن‌زاده تأسیس گردید و هم‌اکنون ۴۳ طلبه سطح یک و دو دارد.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha