پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
امام جمعه تبریز

حوزه / حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم گفت: توانمندسازی به عنوان یکی از رویکردهای توسعه در چند دهه اخیر، زمینه ساز تحولات مثبت و فراوانی در اجرای فعالیت های اعضای سازمان های مردم نهاد شده  است. 

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت الاسلام و المسلمین سید محمد علی آل هاشم، نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی، امروز در آئین اختتامیه دوره استانی گوی و میدان گفت: کار تیمی وفاداری، نوآوری، انعطاف پذیری و کارایی را به ارمغان می آورد. 

وی ادامه داد: توانمندسازی به عنوان یکی از رویکردهای توسعه در چند دهه اخیر، زمینه ساز تحولات مثبت و فراوانی در اجرای فعالیت های اعضای سازمان های مردم نهاد شده  است. 

امام جمعه تبریز اضافه کرد: کار تیمی بسته ای منسجم و یکپارچه مشتمل بر اجزاء و عناصر ساختاری، رفتاری و فرهنگی است.

وی افزود: الگوی اسلامی - ایرانی پیشرفت منطقه ای، چارچوبی برای تعیین مسیر حرکت اقتصاد مناطق کشور، هم راستا با جهت گیری اسلامی - ملی پیشرفت و مبنای آن نظریه عدالت اقتصادی منطقه ای و معیارهای کلی آن، تحقق عدالت توزیعی و تخصیصی در سطوح منطقه ای و بین منطقه ای است.

حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم خاطرنشان کرد: توسعه هدف‌محور نیست و شاخص‌هایش نسبت به گذشته سنجیده می‌شود و هدفی در آینده ندارد، اما در پیشرفت هدف در آینده وجود دارد و همه‌چیز نسبت به آینده سنجیده می‌شود.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha