سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم «حسن عبدالله زاده»

حوزه/ عضو هیئت علمی جامعة المصطفی با بیان مهم ترین خصوصیات شهید مدافع حرم حسن عبدالله زاده گفت: یکی از مهم ترین خصوصیات این شهید بزرگوار تعهد و پایبندی به ولایت فقیه بود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم «حسن عبدالله زاده» امروز همزمان با سالروز شهادت حضرت امام محمد تقی (جوادالائمه) و با حضور سردار حسین اشتری، فرمانده ناجا، حجت الاسلام والمسلمین رفیعی و خانواده این شهید بزرگوار و سایر فرماندهان و معاونین و پرسنل در ستاد فرماندهی ناجا برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین رفیعی در این مراسم با گرامی داشت یاد و خاطره شهدا، پنج خصوصیت این شهید بزرگوار را عنوان کرد و افزود: شجاعت شهید عبدالله زاده یکی از مهمترین ویژگی های ایشان در مبارزه در جبهه های حق علیه باطل بود، علاوه براین ایشان در راه خدا و در مسیر شهید سلیمانی از خانواده، همسر و فرزندان خردسال خود گذشت که این امر نیز در نوع خود شجاعتی مثال زدنی می خواهد.

عضو هیئت علمی جامعه المصطفی در ادامه بیان کرد: هجرت یکی دیگر از خصوصیات این شهید بزرگوار است به طوری که وی برای دفاع از حرم زینبیه از محل زندگی خود کیلومترها دورتر رفته تا بتواند از پیشروی و تسلط دشمنان بر حرم اهل بیت(ع) جلوگیری کند.

حجت الاسلام والمسلمین رفیعی با اشاره به اینکه خدمت به مردم یکی از مهم ترین خصوصیات همه شهدای حرم و جنگ تحمیلی بوده است، عنوان کرد: طبق گفته خانواده و دوستان شهید عبدالله زاده، ایشان به خوش اخلاقی و خوش برخوردی با مردم شهره بوده است و همواره در طول زندگی خود از هیچ کمکی به مردم دریغ نکرد.

عضو هیئت علمی جامعه المصطفی در پایان با اشاره به ولایت پذیری شهید عبدالله زاده بیان داشت: همان طوری که شهید سلیمانی بارها تاکید کرد که هر کسی از دفاع از حریم ولایت سرپیچی کرد و آن را کنار گذاشت عاقبت به خیر نمی شود، شهید عبدالله زاده نیز همواره ولایت پذیر  بود و تا آخرین لحظه عمر بابرکتش به ولایت فقیه متعهد و پایبند بود.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha