چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حمایت از حوزه های علمیه خواهران امری ضروری است

حوزه/ استاندار همدان در بازدید از موسسه اموزش عالی حوزوی فدک همدان گفت:حمایت از حوزه های علمیه را به عنوان مراکز مذهبی و فرهنگی لازم میدانم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، سید سعید شاهرخی، استاندار همدان در بازدید از "موسسه آموزش عالی حوزوی فدک همدان" گفت:حمایت از حوزه های علمیه را به عنوان مراکز مهم مذهبی و فرهنگی لازم میدانم.

وی  در ادامه ضمن ابراز خرسندی از حضور در مجموعه حوزوی بانوان قول مساعدت جهت ایجاد زمینه ها وظرفیت های لازم جهت بهبود محوطه موسسه آموزش عالی حوزوی فدک همدان و ایجاد منابع پایدار جهت اشتغالزایی را داد و گفت: برای ایجاد منابع پایدار باید طرح و برنامه ی دقیقی ارائه شود تا به به نتیجه ی مطلوب رسید.

همچنین ام کلثوم امیدی، مدیر حوزه علمیه خواهران استان همدان نیز در این بازدید اظهار داشت: نگاه ویژه مسئولان استانی به حوزه های علمیه خواهران موجب می شود تا جایگاه بانوان حوزوی در جامعه تثبیت شود.

وی با بیان اینکه تمام تلاش خود را جهت استقلال مالی حوزه علمیه داشته ایم، افزود: با شیوع ویروس منحوس کرونا متاسفانه تعدادی از همسران و پدران طلاب خواهر شغل خود را از دست داده اند و سعی داریم با ایجاد طرح های اشتغال زایی در حوزه علمیه به یاری این عزیزان بشتابیم.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha